سه‌شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در کتابخانه‌های گناباد انجام شد؛

برپایی نمایشگاه کتاب شهدای دولت و جمع‌خوانی کتاب

جمع‌خوانی و نمایشگاه کتاب

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، کتابخانه‌های عمومی شهید مطهری و شهید هاشمی‌نژاد شهرستان گناباد، میزبان نمایشگاه کتاب شهدای دولت و جمع‌خوانی کتابی با همین موضوع بودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، به‌مناسبت گرامیداشت هفته دولت و پاسداشت یاد و خاطره شهدای آن، شهیدان رجائی و باهنر و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، نمایشگاه کتابی در کتابخانه عمومی شهید مطهری آغاز به‌کار کرد.

این نمایشگاه به ارائه کتاب‌هایی با موضوع زندگینامه و رشادت‌های این دو شهید گرانمایه و همچنین موضوعات عمومی می‌پردازد تا پایان هفته دولت به‌کار خود ادامه خواهد داد.

نشست جمع‌خوانی از کتاب‌هایی با موضوع شهیدان رجایی و باهنر برای کودکان عضو کتابخانه نیز از دیگر برنامه‌های شهرستان گناباد در هفته دولت بود که توسط کتابخانه عمومی شهید هاشمی‌نژاد برگزار شد.

قلی‌زاده مسئول کتابخانه عمومی شهید هاشمی‌نژاد در اینباره گفت: با توجه به حضور در هفته دولت و اهمیت آشنایی کودکان با زندگی، تفکرات و اقدامات با ارزش شهیدان رجایی و باهنر، کتاب شهید رجایی، نوشته محمود جوانبخت و کتاب شهید باهنر، نوشته مرجان فولادوند از انتشارات مدرسه در بخش کودک کتابخانه عمومی شهید هاشمی‌نژاد، جمع‌خوانی ش