دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲

نماینده کتابداران گیلان در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

به کتابخانه‌های عمومی گیلان سر بزنید تا تحولات را ببینید

مسئول کتابخانه شهید بهشتی خمام

ندا کریمی مسئول کتابخانه شهید بهشتی خمام به‌عنوان نماینده کتابداران گیلانی در نشست اصحاب رسانه و فرهنگ استان از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست در بازدید از کتابخانه‌های گیلان شاهد تحولات ایجاد شده در آنها باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان، همزمان با هفته دولت و سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان گیلان و بازدید از پروژه در حال احداث کتابخانه مرکزی رشت، وی در جریان آخرین وضعیت پیشرفت این پروژه نیز قرار گرفت.

عصر شنبه ششم شهریورماه و در ادامه حضور رئیس هیأت امنای کتابخانه‌های عمومی کشور در استان گیلان، نشستی نیز با حضور وی، نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل دستگاه‌های فرهنگی استان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت و اصحاب فرهنگ و رسانه استان در مجتمع فرهنگی هنری خاتم‌الانبیاء رشت برگزار شد.

در این نشست ندا کریمی مسئول کتابخانه عمومی شهید بهشتی خمام به‌عنوان نماینده جامعه کتابداران استان اظهار داشت: در استان گیلان بالغ بر ۸۳ کتابخانه وجود دارد که فعالیت های فرهنگی در آن فراتر از آن چیزی که متصور باشیم در حال انجام است.

وی با اشاره به برگزاری سلسله نشست‌های کتاب‌خوان خاطر نشان کرد: اگر سری به کتابخانه‌های عمومی استان بزنید، تغییر و تحول‌های ایجاد شده در آنها را به وضوح خواهید دید.

کریمی همچنین اضافه کرد: سالهاست که مردم استان گیلان منتظر افتتاح کتابخانه مرکزی رشت هستند. امیدوارم این خواسته با حضور شما به‌عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین رئیس هیأت امنای کتابخانه‌های عمومی کشور تا پایان سال ۹۵ محقق شود.