شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹

برگزاری کلاس قصه‌گویی، معرفی و جمع‌خوانی کتاب در کتابخانه‌های زیرکوه

جمع‌خوانی زیرکوه

کتابخانه‌های عمومی شهرستان زیرکوه، کارگاه قصه‌گویی، معرفی و جمع‌خوانی کتاب برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی، کارگاه قصه‌گویی و جمع‌خوانی در کتابخانه عمومی شهدای غزه زهان و معرفی و جمع‌خوانی کتاب در کتابخانه عمومی علاءالدین محمد آبیزی روستای آبیزِ شهرستان زیرکوه برگزار شد.

کارگاه قصه‌گویی و جمع‌خوانی در کتابخانه شهدای غزه زهان

کارگاه قصه‌گویی کتاب «قصه ما مثل شد» با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان کتابخانه شهدای غزه زهان، با کمک کتابدار و مربی قرآن این کتابخانه، برگزار شد.

در این نشست، ۱۰ قصه از داستان‌های «قصه ما مثل شد» برای مخاطبین کودک و نوجوان جمع‌خوانی شد که مورد استقبال، آنان قرار گرفت.

 معرفی و جمع‌خوانی کتاب «قصه ما مثل شد» در کتابخانه علاءالدین محمد آبیزی

کتاب «قصه ما مثل شد» نوشته محمد میر کیانی در جمع اعضای کتابخانه علاءالدین محمد آبیزی شهرستان زیرکوه معرفی و جمع‌خوانی شد.

این کتاب حاوی داستان‌هایی با مضمون اخلاقی و پندآموز است. هر داستان بیانگر ضرب‌المثلی از مثل‌های رایج در زبان فارسی است که برای گروه سنی کودک و نوجوان به نگارش درآمده است و مخاطب را با چگونگی شکل‌گیری ضرب‌المثل‌ها آشنا می‌کند.

عنوان‌ برخی از داستان‌های این کتاب، عبارت‌اند از: «تخم‌مرغ دزد، شتر دزد می‌شود»، «بالاتر از سیاهی رنگی نیست»، «عطایش را به لقایش بخشید»، «تو نیکی می‌کن و در دجله انداز»، «هفت‌خوان رستم»، «عهد بوق»، «ماست‌ها را کیسه کرد»، «کینه شتری» و «بادمجان دورقاب‌چینی».