دوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۹

در بخش کودک کتابخانه مرکزی برگزار شد؛

جمع‌خوانی کتاب «امیر عدالت و سکوت: حضرت علی(ع)»

جمع‌خواني امیر عدالت و سکوتی

کتاب «امیر عدالت و سکوت: حضرت علی(ع)» به مناسبت عید غدیر در بخش کودک کتابخانه مرکزی استان همدان جمع‌خوانی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی همدان، سیده منصوره حسینی‌شعار؛ رئیس کتابخانه مرکزی همدان اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن بزرگ‌ترین عید مسلمانان (عید غدیر خم) بخش کودک کتابخانه مرکزی استان، همدان به برگزاری جمع‌خوانی کتاب «امیر عدالت و سکوت: حضرت علی(ع)» نوشته مهدی مراد حاصلی، اقدام کرد.

حسینی‌شعار گفت: هدف از جمع‌خوانی این کتاب، بالا بردن مهارت‌های خواندن در جمع و ترویج خواندن و همچنین آشنایی بیشتر با فرازهایی از زندگانی امیرالمومنین علی(ع)، شناخت سیره عملی و اخلاقی آن حضرت، تأمل در زندگی ایشان و بررسی جایگاه این امام در احادیث و روایات است.

وی با اشاره به برگزاری این مراسم جمع‌خوانی با همکاری مربی، اعضای کلاس قصه‌گویی کتابخانه مرکزی و اعضای فعال کتابخانه مرکزی، افزود: در این مراسم بخش ‌هایی از کتاب «امیر عدالت و سکوت :حضرت علی(ع)» نوشته مهدی مراد حاصل توسط کودکان قرائت شد.

وی ادامه داد: در پایان این نشست، سوألاتی در خصوص متن خوانده شده از کودکان پرسیده ‌شد تا ضمن ایجاد تمرکز بیشتر در اعضا، آنها را به مشارکت موثر در امر خواندن، ترغیب کند.

گفتنی است؛ اهدای هدایایی به سه نفر از برگزیدگان این مسابقه از بخش‌های پایانی نشست جمع‌خوانی کتاب «امیر عدالت و سکوت: حضرت علی(ع)» بود.