سه‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵

به منظور دیدار با کتابداران و بررسی مشکلات؛

نماینده شهرستان فومن و شفت از کتابخانه شهید دستغیب بازدید کرد

بازدید نماینده فومن از کتابخانه شهید دستغیب

نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت با همراهی فرماندار فومن و جمعی از مسئولین این شهرستان با حضور در کتابخانه عمومی شهید دستغیب از بخش های مختلف این مرکز فرهنگی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، خلیل بهروزی فر، نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت با همراهی موسی فکور، فرماندار شهرستان فومن، فرمانده سپاه، بخشداران بخش های مختلف شهرستان با حضور در کتابخانه عمومی شهید دستغیب ضمن دیدار با فاطمه دقتکار، رئیس اداره کتابخانه های عمومی فومن و کتابداران کتابخانه از بخش های مختلف این مرکز فرهنگی بازدید کرد.

نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در این بازدید که به منظور آشنایی با فعالیت های گوناگون کتابخانه های عمومی فومن انجام شد، اقدامات این مراکز فرهنگی را ارزشمند و دارای اثرات مثبت در ارتقای آگاهی های فردی و اجتماعی عنوان کرد.

خلیل بهروزی فر همچنین رفع مشکلات و موانع مختلف در مسیر فعالیت های فرهنگی به ویژه امر کتاب و کتابخوانی را لازمه توسعه فرهنگی در استان به ویژه شهرستان فومن دانست و بر ضرورت حمایت از کتابخانه ها به صورت مادی و معنوی تاکید کرد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فومن نیز در جریان بازدید نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت از کتابخانه عمومی شهید دستغیب یکی از مهم ترین مشکلات شهرستان را عدم وجود کتابخانه مرکزی برای استفاده عموم علاقمندان کتاب و کتابخوانی دانست.

فاطمه دقتکار همچنین جانمایی نادرست کتابخانه عمومی شهید دستغیب در شهر فومن و قرارگیری این کتابخانه در طبقه سوم مجتمع فرهنگی شهر بدون امکانات رفاهی مناسب را یکی از بزرگ ترین مشکلات در این حوزه برشمرد.

دقتکار در ادامه صحبت های خود به وضعیت کتابخانه عمومی آیت الله شرفی ماسوله نیز اشاره کرد و رفع مشکلات فیزیکی ساختمان تنها مرکز فرهنگی شهر ماسوله را از خواسته های مردم این منطقه از نماینده و مسئولین شهرستان فومن عنوان کرد.

گفتنی است، شهرستان فومن هم اکنون دارای ۵ باب کتابخانه عمومی نهادی و مشارکتی در شهرهای فومن، ماسوله و روستاهای گشت و زیده است.

نماینده شهرستان فومن و شفت از کتابخانه شهید دستغیب بازدید کرد

نماینده شهرستان فومن و شفت از کتابخانه شهید دستغیب بازدید کرد

نماینده شهرستان فومن و شفت از کتابخانه شهید دستغیب بازدید کرد

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 1 =