چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴

رییس انجمن ارتقای کتابخانه های عمومی کشور:

استقبال باشکوه از همایش نشان از ایجاد تحول در کتابخانه های عمومی است

کوهی رستمی

منصور کوهی رستمی در اختتامیه همایش بین‌المللی طراحی و توسعه کتابخانه‌های عمومی؛ الگوها؛ تجربه ها و ایده‌ها گفت: استقبال باشکوه کتابخانه های عمومی از برگزاری این همایش نشان از خواست تغییر و تحول در این فضا است. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، منصور کوهی رستمی رییس انجمن علمی ارتقاء کتابخانه های عمومی در اختتامیه همایش بین‌المللی طراحی و توسعه کتابخانه‌های عمومی؛ الگوها؛ تجربه ها و ایده‌ها در خصوص ثمرات این همایش گفت: یکی از نکات حائز اهمیت این همایش از بعُد علمی این بود که با بیش از ۵۰ شخصیت برجسته و نخبه علمی و بین المللی در عرصه کتابخانه های عمومی برگزار و به بحث و گفت و گو پرداختند. 
وی اظهار کرد: متأسفانه این افراد اطلاع دقیقی از کتابخانه های عمومی کشور ایران نداشتند و بعضا یک تصور غلط در خصوص کتابخانه های کشور داشتند و گمان می کردند که کتابخانه های ما خیلی پیشرفته و قوی نیستند و دارای نظام سیستماتیک در حوزه کتابخوانی نیست.  
رستمی کوهی گفت: این در حالی است که در هنگام گفت و گو با این شخصیت ها و تشریح ۳۵۰۰ شبکه کتابخانه عمومی کشور و ۷ هزار نیروی کار که عمدتا تحصیلکرده هستند، یکی از نهادهای بزرگ فرهنگی کشور را تشکیل می دهند. 
استقبال باشکوه کتابخانه های عمومی از برگزاری این همایش نشان از خواست تغییر و تحول در این فضا است. 

رییس انجمن علمی ارتقاء کتابخانه های عمومی در پایان از همه افراد و دست اندرکاران که در یکسال گذشته اقدامات و برنامه های اجرایی در خصوص پیشرفت کتابخانه های عمومی ارائه کردند، تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
5 + 6 =