چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵

نشست صمیمی دبیرکل با کتابداران کتابخانه های عمومی شهریار، قدس و ملارد برگزار شد؛

رمضانی: تنها راه غلبه بر مشکلات، همدلی، همراهی و ایجاد فضای گفتگو در نهاد است

دیدار دبیرکل نهاد با کتابداران شهرستان شهریار استان تهران

مهدی رمضانی تاکید کرد: به غیر از همدلی و همراهی و ایجاد فضای دوستانه و البته امکان بیان نظرات، انتقادات برای پیشبرد کارها، چاره دیگری برای اداره نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور وجود ندارد.

به گزارش نهاد کتابخانه های عمومی کشور، نشست صمیمی دبیرکل نهاد با کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان های شهریار، قدس و ملارد چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ در سال اجتماعات کتابخانه عمومی ایثار شهریار برگزار شد.

مهدی رمضانی در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور در این نشست، در سخنانی گفت: همواره در بازدیدهای کتابخانه‌ای و نشست با کتابداران عنوان کرده‌ام که یکی از بهترین ساعات، دقایق و لحظاتی که ما در طول کار تجربه کرده‌ایم، لحظاتی است که در جمع همکاران خودمان بوده‌ایم. بنده توفیق حضور در اکثر استان‌های کشور را داشتم و در جمع همکاران بوده‌ام. بنای این جلسات شنیدن صدای کتابداران و همچنین در میان گذاشتن برخی مسایل در حوزه مدیریتی نهاد، سیاستگذاری های کلی و موضوعات اجرایی در حال طی شدن است تا بتوانیم در این مسیر برای حل مشکلات با هم، همدل و همراه شویم.

وی افزود: یکی از مهمترین چالش هایی که در این دوران با آن روبرو هستیم، مسائل معیشتی همکاران است. همچنین فضای کار و فعالیت در کتابخانه‌های عمومی نیز موضوع دیگری است که باید در این جلسه به آن می پردازیم.

دبیرکل نهاد درباره مسیر حل مشکلات نهاد تصریح کرد: از دوره مسئولیتم به عنوان سرپرست نهاد از طرف وزیر منصوب شدن تا به امروز که با حکم رئیس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیرکل در خدمت شما هستم و همچنین با تجربه قبلی چهار ساله به عنوان معاون توسعه، عرض می‌کنم که به غیر از همدلی و همراهی، ایجاد فضای دوستانه و البته امکان بیان نظرات، انتقادات و پیشنهادات برای پیشبرد کارها، چاره دیگری برای اداره نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و سایر بخش‌های اجرایی کشور وجود ندارد...

گزارش تکمیلی متعاقبا منتشر می‌شود.

رمضانی: تنها راه غلبه بر مشکلات، همدلی، همراهی و ایجاد فضای گفتگو در نهاد است

رمضانی: تنها راه غلبه بر مشکلات، همدلی، همراهی و ایجاد فضای گفتگو در نهاد است

رمضانی: تنها راه غلبه بر مشکلات، همدلی، همراهی و ایجاد فضای گفتگو در نهاد است

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
5 + 2 =