چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

به مناسبت روز قلم و گرامیداشت روز ادبیات کودک و نوجوان؛

شهر سامان میزبان دومین دوره ویژه برنامه « از تبار قلم» خواهد بود

ویژه برنامه « از تبار قلم» در استان چهارمحال و بختیاری

دومین دوره ویژه برنامه «از تبار قلم» در استان چهارمحال و بختیاری به میزبانی شهرستان سامان برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری، به مناسبت روز قلم و گرامیداشت روز ادبیات کودک و نوجوان دومین دوره ویژه برنامه «از تبار قلم» در این استان به میزبانی شهرستان سامان روز پنجشنبه  ۱۶ تیرماه ساعت ۹ صبح  در مجتمع اقامتی، تفریحی «باغی نو» برگزار خواهد شد.

در این برنامه که با حضور شعرا، ادبا و نویسندگان بومی استان و همزمان با ایام شکل گیری محافل ادبی نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار می شود از سجاد خالقی و دبیران محافل ادبی استان تجلیل خواهد شد؛ سجاد خالقی متولد سال ۱۳۶۴ در شهر نافچ از توابع شهرستان شهرکرد و دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد نویسندگی رادیو است که حدود ۱۴ سال پیش به‌صورت حرفه‌ای وارد عرصه نویسندگی شد و دارای آثار و تألیفاتی از جمله مردهای مرز شرقی، بازگشت به اعماق، بازی عوض شده، مه و دود، روز داوری، ظلمت سفید و چند اثر تألیفی دیگر است. این نویسنده در سال ۱۳۹۹ با کتاب «مه و دود» موفق به کسب عنوان نفر اول جایزه ادبی امیرحسین فردی، در سال ۹۸ با کتاب «ظلمت سفید» موفق به کسب جایزه شهید اندرزگو و با کتاب «مردهای مرز شرقی» موفق به کسب رتبه اول جایزه داستان حماسی شد.

علاقه مندان می توانند برای شرکت در این برنامه از طریق پلتفرم اسکای روم به آدرس https://www.skyroom.online/ch/nahaad/charmahalpl اقدام کنند.

گفتنی است، ویژه‌برنامه «از تبار قلم» در ادامه رویکرد نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در توجه به اهمیت و ارج‌گذاری به نویسندگان و اهالی فرهیخته دانش و نخبگان کشور به عنوان یکی از شاخص‌های اقتدار فرهنگی برای دومین سال متوالی است که برگزار می شود. سال گذشته قاسم فتاحی نافچی در این ویژه برنامه در استان چهارمحال و بختیاری مورد تقدیر قرار گرفت.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 4 =