شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱

به مناسبت گرامی داشت روز قلم و روز ملی ادبیات کودک و نوجوان؛

دومین دوره ویژه برنامه «از تبار قلم» در اردبیل برگزار می شود

از تبار قلم

دومین دوره ویژه برنامه از تبار قلم به مناسبت گرامیداشت روز قلم و روز ملی ادبیات کودک و نوجوان، با تجلیل از رحمان شاه محمد اردبیلی نویسنده مطرح استان اردبیل برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، دومین دوره ویژه برنامه از تبار قلم با تجلیل از رحمان شاه محمد اردبیلی، نویسنده برجسته و برگزیده استان، ساعت ۱۷ روز یک شنبه ۲۶ تیرماه در تالار بیضاء کتابخانه عمومی شهید مطهری اردبیل برگزار خواهد شد.

رحمان شاه محمد اردبیلی متولد سال ۱۳۴۸ در محله ابراهیم آباد اردبیل است که تحصیلات ابتدائی را از سال ۱۳۵۴ تا ۱۳۵۹ در مدرسه حکمت و دوران راهنمایی و دبیرستان را در مدارس شهید اعیادی و مدرسه صفویه اردبیل و تحصیلات دانشگاهی را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران به پایان رسانید.

 گفتنی است این برنامه با سخنرانی رضا کاظمی و علی مکارمی از نویسندگان برجسته و فعال در حوزه های فرهنگی برگزار خواهد شد و علاقه مندان برای شرکت آنلاین در این برنامه می توانند از طریق پلتفرم اسکای روم به www.skyroom.online/ch/nahaad/ardabilpl شرکت کنند.

این نویسنده اردبیلی دارای تالیفات و مقالات در حوزه های مختلف است که از مهمترین آن می توان به دوره سه جلدی کتاب «از ارته ویل تا اردبیل» و کتاب «میراث مکتوم خراطی اردبیل» به همراه چندین مقاله در حوزه های فرهنگی، هنری، خطاطی اشاره کرد.  

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 4 =