شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹

با تقدیر از نویسنده ۱۸ عنوان کتاب در حوزه ادبیات جنگ و دفاع مقدس؛

دومین ویژه برنامه «از تبار قلم» در گیلان برگزار می شود

از تبار قلم در گیلان با تجلیل از عماد الدین فیاضی

دومین دوره ویژه برنامه ملی «از تبار قلم» در استان گیلان با تقدیر از «میرعماد الدین فیاضی» نویسنده ۱۸ عنوان کتاب در حوزه ادبیات جنگ و دفاع مقدس به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان، به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و به منظور تقدیر از «میرعماد الدین فیاضی» نویسنده ۱۸ عنوان کتاب در حوزه ادبیات جنگ و دفاع مقدس، دومین دوره ویژه برنامه ملی «از تبار قلم» روز سه شنبه (۲۸ تیر) به میزبانی سالن شاهد و ایثار بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان برگزار می شود.

در این برنامه فرهنگی که به ابتکار نهاد کتابخانه های عمومی کشور در ادامه رویکرد این مجموعه در توجه به اهمیت و ارج نهادن به نویسندگان و اهالی فرهیخته دانش و نخبگان کشور برای دومین سال متوالی در سراسر کشور در حال برگزاری است ضمن تجلیل از نویسندگان برتر حوزه های مختلف در خصوص آثار این نویسندگان بحث و تبادل نظر می شود.

همچنین برنامه استانی از تبار قلم که به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان برگزار خواهد شد ضمن معرفی «میرعماد الدین فیاضی» و بررسی آثار این نویسنده مطرح گیلانی، به آثار ۱۸ گانه وی پرداخته خواهد شد.

این برنامه از طریق فضای مجازی اسکای روم نهاد کتابخانه های عمومی کشور به نشانی https://www.skyroom.online/ch/nahaad/gilanpl ، صفحه مجازی نهاد در شبکه اینستاگرام به نشانی instagram.com/iran.libraries، پایگاه اطلاع رسانی نهاد به نشانی www.iranpl.ir  و صفحه آپارات نهاد کتابخانه های عمومی کشور به نشانی https://www.aparat.com/iranpl بصورت زنده و مستقیم قابل مشاهده خواهد بود.

گفتنی است مراسم تجلیل از   «میرعماد الدین فیاضی» ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه(۲۸ تیر) به میزبانی سالن شاهد و ایثار بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان واقع در رشت خیابان ۹۵ گلسار با حضور مسئولین، جمعی از چهره های فرهنگی، کتابداران، کتابخوانان و اصحاب قلم و رسانه برگزار خواهد شد.

دومین ویژه برنامه «از تبار قلم» در گیلان برگزار می شود

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
4 + 5 =