سه‌شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶

به مناسبت روز قلم و روز ملی ادبیات کودک و نوجوان؛

نویسنده برجسته کودک و نوجوان در بوشهر تجلیل می شود

از تبار قلم بوشهر

به مناسبت روز قلم و روز ملی ادبیات کودک و نوجوان، دومین دوره ویژه برنامه ملی «از تبار قلم» در استان بوشهر با تجلیل از حجت‌الاسلام و المسلمین علی آرمین، نویسنده بوشهری در کتابخانه عمومی مصلحیان بوشهر برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر، دومین دوره برنامه «از تبار قلم» ۲۹ تیر ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۰، با تجلیل از حجت‌الاسلام و المسلمین علی آرمین، نویسنده بوشهری در سالن جلسات کتابخانه عمومی مصلحیان بوشهر برگزار می شود.

حجت‌السلام و المسلمین علی آرمین، نویسنده بوشهری، متولد ۱۳۶۱ دارای تحصیلات حوزوی سطح سه تفسیر و علوم قرآنی و اشتغال به درس خارج حوزه و همچنین دارای مدرک دکترای مدرسی معارف اسلامی با گرایش اخلاق اسلامی است. وی در حال حاضر مدیر مدرسه‌ مجازی داستان‌نویسی همداستان، مدیر آژانس ادبی پینو و دارای سابقۀ تدریس در حوزه و دانشگاه است.

رمان‌های «به نام یونس»(بزرگسال) از شهرستان ادب؛ «کمیک استریپ‌های شهاب»(بزرگسال)، «پرواز با پاراموتور را دوست دارم»(نوجوان)، رمان «کریستال و قالیچه پرنده»(کودک) و کتاب داستان «کی خانم نارنجی را ناراحت کرده»(کودک) از انتشارات جمکران؛ رمان «کی میتونه به جز تو برمودا باشه»(نوجوان) از انتشارات مهرستان و مجموعه داستان کوتاه«تا محمد» از انتشارات کتابستان معرفت از آثار وی است. آرمین تاکنون در بخش داستان کوتاه و رمان جوایز متعددی دریافت کرده است.

علاقه مندان می توانند به صورت مجازی با استفاده از لینک www.skyroom.online/ch/nahaad/boshehrpl مهمان این ویژه برنامه باشند.

گفتنی است، ویژه‌برنامه «از تبار قلم» در ادامه رویکرد نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در توجه به اهمیت و ارج‌گذاری به نویسندگان و اهالی فرهیخته‌ دانش و نخبگان کشور به عنوان یکی از شاخص‌های اقتدار فرهنگی برگزار می‌شود؛ رویکردی که پیش از این نیز با برگزاری برنامه‌هایی چون «چهل قلم» و «راویان بالندگی» مورد توجه نهاد بوده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 0 =