شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲

به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان شمالی؛

ویژه برنامه ملی روایت مادری در خراسان شمالی برگزار می شود

روایت مادری

ویژه برنامه ملی روایت مادری با محوریت نقد و بررسی کتاب «آرزوی دیدار» و شعرسرایی با موضوع مادران شهید، به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی در کتابخانه علامه دهخدا شهرستان بجنورد برگزار می شود.

به گزارش اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی، ویژه برنامه روایت مادری با محوریت نقد و بررسی کتاب «آرزوی دیدار» نوشته عاطفه طالب پور و شعرسرایی، به همت اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی برگزار می شود.

این ویژه برنامه یکشنبه ۲ مرداد ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۰ صبح در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی علامه دهخدا شهر بجنورد برگزار و طی آن از نویسنده کتاب، خانواده شهید موفق یساقی در نشست تجلیل خواهد شد.

علاقه مندان می توانند از طریق پلتفرم اسکای روم به نشانی http://skyroom.online/ch/nahaad/mahafel  در این ویژه برنامه حضور یابند. همچنین این برنامه به صورت زنده از طریق پایگاه اطلاع رسانی نهاد iranpl.ir، صفحه اینستاگرام نهاد iranlibraries و صفحه آپارات نهاد www.aparat.com/iranpl نیز پخش خواهد شد.

گفتنی است، سلسله نشست‌های هفتگی نقد و بررسی کتاب‌های روایت شده از زبان مادران شهدا با عنوان «روایت مادری» با هدف تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مدظلّه العالی در خصوص استفاده از زلال قریحه شاعران در پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت از دی ماه ۱۴۰۰، توسط ادارات کل کتابخانه های عمومی استان ها و به میزبانی محافل ادبی برگزار می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
4 + 2 =