پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳

با محوریت کتاب «نذر سادات»؛

مادر شهیدان فاضل میهمان برنامه «روایت مادری» استان چهارمحال و بختیاری می شود

روایت مادری استان چهارمحال و بختیاری

ویژه برنامه «روایت مادری» با محوریت کتاب «نذر سادات» با حضور مادر شهیدان فاضل در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری، ویژه برنامه ملی«روایت مادری» با محوریت کتاب «نذر سادات» با حضور مادر شهیدان فاضل، خانواده معظم شهدا، مسئولین استانی، نویسنده کتاب، همرزمان شهید و دوستداران کتاب، روز یکشنبه ۱۳ شهریورماه ساعت ۱۰ صبح، در محل فرهنگسرای بزرگ شهرکرد با همکاری استانداری، سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)، بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهرداری شهرکرد، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، اداره‌کل تبلیغات اسلامی و صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

کتاب«نذر سادات» نوشته نیره حیدری چالشتری است که به روایت داستانی از زندگی مادر سردار شهید حاج کمال فاضل و بسیجی خط‌شکن شهید سیداحمد فاضل می‌پردازد؛ این کتاب در سال ۱۴۰۱ توسط نشر شاهد و با حمایت بنیاد شهید و امور ایثار گران منتشر و در کنگره ۱۱ هزار شهید عشایر کشور به دست سردار سلامی، فرماندهی کل سپاه رونمایی شد.

علاقه مندان می‌توانند از طریق نشانی http://skyroom.online/ch/nahaad/mahafel در این ویژه‌برنامه حضور یابند. همچنین این برنامه به صورت زنده از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور iranpl.ir، صفحه اینستاگرام iranlibraries و صفحه آپارات نهاد www.aparat.com/iranpl نیز پخش خواهد شد.

گفتنی است، سلسله‌نشست‌های روایت مادری به همت محافل ادبی نهاد کتابخانه های عمومی کشور و با هدف تحقق منویات رهبر معظم انقلاب (مد ظلّه العالی) در خصوص استفاده از زلال قریحه شاعران در پاسداشت ادبیات پایداری و مقاومت از دی ماه ۱۴۰۰، توسط ادارات‌کل کتابخانه‌های عمومی استان‌ها در حال برگزاری است.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
5 + 3 =