سه‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸

به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان؛

نشست علمی «ارائه خدمات نوین در کتابخانه های عمومی» برگزار می شود

نشست علمی ارائه خدمات نوین در کتابخانه های عمومی در رشت

نشست علمی «ارائه خدمات نوین در کتابخانه های عمومی» با سخنرانی رئیس انجمن ارتقای کتابخانه های عمومی ایران و معاون اداره کل توسعه کتابخانه ها و مشارکت های نهاد کتابخانه های عمومی کشور ۱۶ شهریور در سالن توانبخشی رشت برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، نشست علمی «ارائه خدمات نوین در کتابخانه های عمومی» با سخنرانی منصور کوهی رستمی، دکترای علم اطلاعات و دانش شناسی و رئیس انجمن ارتقای کتابخانه های عمومی ایران و سید مهدی حسینی، معاون اداره کل توسعه کتابخانه ها و مشارکت های نهاد کتابخانه های عمومی کشور و با حضور جمعی از کتابداران کتابخانه های عمومی استان گیلان برگزار می شود.
در این نشست در خصوص رویکردها و پارادایم های کتابخانه های عمومی،  نوآوری در کتابخانه های عمومی دنیا، خدمات و برنامه های نوین کتابخانه های عمومی دنیا، مفهوم نوآوری و خلاقیت در کتابخانه‌های عمومی، جنبه‌های مختلف نوآوری و خلاقیت در کتابخانه‌های عمومی، الزامات و ضرورت بهره‌گیری از نوآوری و خلاقیت در کتابخانه‌های عمومی و معرفی مصادیق نوآوری در کتابخانه‌های عمومی ایران به همراه پیشنهادهایی برای کتابخانه های عمومی بحث و تبادل نظر خواهد شد.
 
گفتنی است، این نشست علمی از ساعت ۹ الی ۱۲:۳۰ روز چهارشنبه (۱۶شهریور) در سالن اجتماعات توانبخشی بهزیستی استان گیلان برگزار خواهد شد.
 
نشست علمی «ارائه خدمات نوین در کتابخانه های عمومی» برگزار می شود

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
4 + 3 =