یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱

به مناسبت فرارسیدن هفته کتاب؛

مسابقه ملی مشاعره با موضوع «کتاب» برگزار می‌شود

مسابقه ملی مشاعره

محافل ادبی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور دور جدید مسابقه ملی مشاعره با موضوع کتاب را همزمان با سی‌امین دوره هفته کتاب برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، در ادامه برنامه‌های پیش بینی شده به مناسبت سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، دور جدید مسابقه ملی مشاعره با عنوان «کتاب جان» به همت محافل ادبی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود.

در این برنامه که با مشارکت اعضای محافل ادبی کودک و نوجوان در استان های مختلف و شورای ادبی نهاد و همچنین نویسندگان این بومی استان‌ها برگزار خواهد شد، حاضران به شعرخوانی و مشاعره با موضوع کتاب و کتابخوانی می پردازند.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند روز دوشنبه ۲۳ آبان ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ به سالن جلسات کتابخانه مرکزی پارک شهر مراجعه و یا از طریق آدرس اینترنتی skyroom.online/ch/researchpl/mahafel به صورت مجازی در این نشست شرکت کنند. 

گفتنی است سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «ما همانیم که می‌خوانیم» از ۲۱ تا ۲۷ آبان ماه با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی کتاب محور در کتابخانه های عمومی سراسر کشور برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
5 + 9 =