دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲

همزمان با آغاز سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی؛

کلنگ احداث کتابخانه در بافت تاریخی شهرستان بشرویه به زمین زده شد

آیین

کلنگ احداث کتابخانه در بافت تاریخی بشرویه همزمان با آغاز هفته کتاب، با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان به زمین زده شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی، مراسم کلنگ‌زنی احداث کتابخانه در بافت تاریخی شهرستان بشرویه همزمان با آغاز هفته کتاب، با حضور محمود حاجی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی؛ حسن علی‌زاده، فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی بشرویه؛ حجت‌الاسلام والمسلمین زارعی، امام جمعه بشرویه؛ سیدمحمود پناهی، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری بشرویه؛ اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان ادارات این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین زارعی، امام جمعه بشرویه در ابتدای این مراسم ضمن تاکید بر اهمیت کتاب و کتابخوانی و یادآوری سخنان مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در این خصوص، از مسئولین خواستار بهسازی و توسعه کتابخانه مرکزی شدند.

حسن علی‌زاده، فرماندار بشرویه ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی از زحمات کتابداران این شهرستان تشکر کرد و بیان داشت:  کتابداران باید به سمتی بروند که کودکان را به خواندن کتاب‌های آیینی، زندگی شهداء و اهل بیت(ع) تشویق کرده تا از بسیاری از آسیب‌های آینده جلوگیری شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی نیز در بخش دیگری از این مراسم ضمن تقدیر و تشکر بابت حضور مسئولین شهرستان بشرویه و پیگیری‌های به عمل آمده در خصوص پروژه احداث کتابخانه، به تشریح برنامه‌های سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی پرداخت و از حمایت دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور بابت مساعدت در احداث کتابخانه در بافت تاریخی این شهرستان قدردانی کرد.

گفتنی است پروژه احداث کتابخانه در بافت تاریخی بشرویه از سری برنامه‌های اقدام جامع مشترک ستاد بازآفرینی شهری است که با کمک اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی آغاز شده است. طبق برآوردهای اولیه،  این کتابخانه با ۱۷۰ مترمربع زیربنا، در زمینی به  مساحت ۲۲۰ مترمربع در بافت تاریخی این شهرستان احداث می‌شود.

کلنگ احداث کتابخانه در بافت تاریخی شهرستان بشرویه به زمین زده شد

کلنگ احداث کتابخانه در بافت تاریخی شهرستان بشرویه به زمین زده شد

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
4 + 7 =