پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴

همزمان با روز بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار؛

عصر شعر «یارمهربان» در بروجرد برگزار شد

عصر شعر بروجرد

به همت اداره کتابخانه های عمومی بروجرد همزمان با روز بزرگداشت کتاب و کتابخوانی عصر شعری با حضور شعرای بروجردی در کتابخانه شهید باهنر این شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان، همزمان با روز بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار به همت اداره کتابخانه های عمومی بروجرد، عصر شعری تحت عنوان «یارمهربان»، با حضور شعرای مطرح شهرستان از جمله علی حسین عزیزی، سیدعلی اشرف شریعتمداری، احمد فیضی زاده، تقی داودی، هادی نی زن حسینی، احمد خوشبین، ابوالقاسم احمدی و علی براری در کتابخانه شهید باهنر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم رئیس اداره کتابخانه های عمومی بروجرد ضمن خوشامدگویی به شاعرشان و مهمانان، برگزاری برنامه های فرهنگی در کتابخانه را زمینه ساز آشنایی مردم با کتابخانه و حضور آنان در این مکان فرهنگی عنوان کرد.

داوود پهلوان با بیان اینکه  کتاب عامل بسیار مهمی در جهت بالابردن سطح علمی، فرهنگی و اجتماعی جامعه است، افزود: تلفیق شعر و ادبیات با کتاب و کتابخوانی به عنوان یکی از جذابترین موضوعات می تواند افراد زیادی را به کتاب جذب کند.

وی گفت: رشد و فرهنگ هر جامعه با میزان مطالعه وعلاقمندی آنها به کتاب ارتباط مستقیم دارد و این ارتباط باید باظرفیت هایی جذاب به مردم معرفی شود تا در کنار نیاز به مطالعه، علاقه به کتاب به وجود آید که بهره گیری از ظرفیت شعر و شاعران یکی از روش های ایجاد جذابیت مطالعه در جامعه امروز است.

 در ادامه هر یک از شاعران حاضر در برنامه به خوانش شعرهای خود با موضوع کتاب پرداختند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
7 + 10 =