پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی؛

سالن مطالعه خواهران کتابخانه عمومی خاتم الانبیاء (ص) به بهره برداری رسید

افتتاح سالن مطالعه خواهران ایرانشهر

همزمان با پنجمین روز از هفته کتاب وکتابخوانی و با حضور جمعی از مسئولین شهرستان سالن مطالعه ویژه خواهران در کتابخانه عمومی خاتم الانبیاء (ص) افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان؛ در پنجمین روز از هفته کتاب و کتابخوانی و با حضورعلی شعبانی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر، حجت‌الاسلام و المسلمین عیسی بزمانی ، امام جمعه معزز و جمعی از مسئولین شهرستان سالن مطالعه ویژه خواهران در کتابخانه عمومی خاتم الانبیا(ص) شهرستان ایرانشهر، با اعتباری بالغ بر 5میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

حجت الاسلام عیسی بزمانی ،امام جمعه شهرستان ایرانشهر بر اهمیت و نقش کتاب و کتابخوانی و نهادینه کردن آن در بین خانواده ها بخصوص جامعه دانش آموزی تاکید کرد.

 علی شعبانی ، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، نیز در این مراسم از مدیران شهرستان خواست به مسئله ترویج مطالعه در دستگاه های اجرایی و مجموعه تخت مدیریت خود اهتمام ورزند و فضاهایی را جهت استفاده بهینه مراجعین از کتاب های مفید فراهم نمایند. وی ارتباط بین دستگاه های فرهنگی شهرستان از جمله آموزش و پرورش ، فرهنگ و ارشاد ، تبلیغات اسلامی را با اداره کتابخانه ها ضروری دانست و گفت: همکاری بین دستگاه های فرهنگی می تواند درارتقای شاخص های مطالعاتی مدنظر نهاد کتابخانه های عمومی کمک نماید

نواخته شدن زنگ کتاب در دبیرستان پسرانه فاروق اعظم شهرستان ایرانشهر با حضور مسئولین از دیگر اقدامات هفته کتاب در راستای ترویج فرهنگ مطالعه در ایرانشهر بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 0 =