شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

حضور کودکان و جوانان در کتابخانه آیت‌الله ملک حسینی نشان از پویایی و نشاط است

image-20221119095507-3.jpeg

سید جواد هاشمی، معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در اداره کل کتابخانه های عمومی این استان و بازدید از کتابخانه آیت الله ملک حسینی یاسوج، هفته کتاب را به کتابداران این کتابخانه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های استان کهگیلویه و بویراحمد، سید جواد هاشمی، معاون سیاسی امنیتی استاندار با حضور در اداره کل کتابخانه های عمومی ضمن تبریک هفته کتاب، از کتابخانه عمومی آیت الله ملک حسینی شهر یاسوج بازدید کرد.

هاشمی در دیدار با محسن جبارنژاد، مدیرکتابخانه های عمومی استان گفت: هفته کتاب فرصت مناسبی برای تقدیر و تجلیل از زحمات طلایه داران فرهنگ به وِیژه کتابداران زحمتکش و بی ادعا است و امروز بر خودم لازم دانستم که در اینجا حضور یابم و از تلاش های شما تشکر کنم.

حضور کودکان و جوانان در کتابخانه آیت‌الله ملک حسینی نشان از پویایی و نشاط است

وی در بازدید از بخش های مختلف کتابخانه عمومی آیت الله ملک حسینی یاسوج تصریح کرد: حضور این تعداد کودک و جوان در این کتابخانه، نشان از محیطی پرنشاط و پویا است که بی‌شک حاصل زحمات این مجموعه فرهنگی است.

وی در ادامه افزود: برای فرهنگ و ترویج آن باید هزینه کرد.  کتاب پایه و اساس و از اولویت های اصیل فرهنگ است و باید برای توسعه آن تلاش کرد؛  توسعه فرهنگ کتابخوانی یعنی پیشرفت و آبادانی جامعه و کشور.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار در پایان این دیدار خاطرنشان کرد: تعامل و همکاری دستگاه های فرهنگی در استان، به ویژه تعامل آموزش و پرورش با کتابخانه ها در ترویج کتابخوانی اهمیت زیادی دارد که باید به آن توجه شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از حسن توجه معاونت سیاسی امنیتی استاندار گفت: حضور شما در این مکان و در هفته کتاب باعث دلگرمی ما و مجموعه کتابخانه های عمومی است.

 جبار نژاد همچنین خاطرنشان کرد: در کتابخانه های عمومی بیش از ۶۰ خدمت فرهنگی تعریف شده که توجه و اهمیت مسئولان می تواند در به ثمر رسیدن اهداف و چشم انداز های نهاد کتابخانه های عمومی کمک شایانی کنند.

وی در پایان گفت: امید است مسئولان استان در اختصاص بودجه و اعتبار کافی برای تکیمل پروژه های نیمه تمام اهتمام ورزند، چراکه برخی از پروژه های ما در شهرستان قریب به ۱۰ سال کلنگ زنی و نیمه ساخت رها شده و برای تکمیل آن نیازمند اعتبار کافی است.

حضور کودکان و جوانان در کتابخانه آیت‌الله ملک حسینی نشان از پویایی و نشاط است

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 0 =