دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶

با حضور نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی؛

آیین بزرگداشت هفته کتاب در شهر ازندریان برگزار شد

ازندریان

آیین بزرگداشت هفته کتاب در شهر ازندریان شهرستان ملایر با حضور نماینده مردم این شهرستان و در محل کتابخانه آیت‌الله فاضلیان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، آیین بزرگداشت هفته کتاب در شهر ازندریان شهرستان ملایر با حضور حجت الاسلام و المسلمین احد آزادیخواه؛ نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی؛ عاطفه زارعی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان؛ حجت‌الاسلام محمدتقی سیفی، امام جمعه ازندریان؛ سید مهدی آخشیک، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر، حسین فارسی، بخشدار جوکار؛ حبیب غلامی، شهردار شهر ازندریان؛ مهدی رضایی، رئیس آموزش و پرورش منطقه جوکار و اعضای شورای اسلامی شهر و کتابخوانان در محل کتابخانه آیت‌الله فاضلیان برگزار شد.

آیین بزرگداشت هفته کتاب در شهر ازندریان برگزار شد

حجت الاسلام و المسلمین احد آزادیخواه، نماینده مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی در این آیین اظهار داشت: این افتخار است که در کشور ما شخصیت زن معنا پیدا کرده و به زن زندگی داده شده است. خداوند، دین و قرآن در قالب مشخص و معین به ما آزادی داده است که عقل آن را تعیین می‌کند. چند تن از مدیران کل استان همدان از بانوان با کفایت هستند. در سراسر کشور هم وجود دارد. این نظام و انقلاب در ارائه خدمات به مردم کارهای بسیاری انجام داده است. البته مشکلاتی در حوزه تورم و بیکاری وجود دارد.

وی تأکید کرد: کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر، از واحدهای فرهنگی فعال هستند که در حال ارائه خدمات فرهنگی به مردم هستند.

آیین بزرگداشت هفته کتاب در شهر ازندریان برگزار شد

عاطفه زارعی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان نیز در این آیین گفت: همه افراد برای دستیابی به اهداف خود، با کتاب انس بگیرند چرا که مطالعه باعث می‌شود که در تمامی امور شخصی و اجتماعی موفق عمل کنند. با مطالعه کتاب همه افراد می‌توانند استعدادهای خود را شکوفا کنند و به جایگاهی که شایسته آن هستند دست یابند. در این راه کتابخانه‌های عمومی همواره همراه و یاور مردم به ویژه کودکان و نوجوانان خواهند بود.

وی افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، زنان توانستند در عرصه‌های مختلف علمی، آموزشی، تولیدی، اقتصادی، سیاسی؛ و ادارای به جایگاه‎های رفیعی دست یابند. این واقعیت جمهوری اسلامی ایران است که دشمنان در حال وارونه جلوه دادن آن هستند. بنابراین دانش آموزان ما تردیدی نداشته باشند که بسترهای لازم برای شکوفایی افراد و رسیدن به قله‌های موفقیت در ایران اسلامی فراهم است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد:سلامت بانوان، به ویژه دختران امروز و آینده سازان آینده کشور از لحاظ جسمی و روحی برای همه مسئولان بسیار مهم است، چرا که سخن گفتن از بانوان، سخن گفتن از خانواده و جامعه است. به همین منظور از همه افراد تقاضا داریم که اطلاعات و اخبار خود را از منابع موثق و قابل اعتماد دریافت کنند. یکی از این منابع موثق کتابخانه‌های عمومی است که اطلاعات سالم در اختیار افراد قرار می‌دهد و آنها را در برابر تبعات فضای مجازی حفظ و صیانت می‌کند.

در این آیین از زهرا میرزایی عضو بزرگسال و  هستی میرزایی، پریا ابراهیمی، زهرا رشیدی، ضحا طالبی اعضای نوجوان کتابخانه به عنوان کتابخوانان برتر تقدیر به عمل آمد. همچنین محبوبه احمدوند کتابدار کتابخانه عمومی ولایت ملایر و کاتبدار برتر کشوری در سی‌امین دوره هفته کتاب به معرفی کتاب دکل نوشته «روح الله ولی ابرقویی» از انتشارات شهید کاظمی پرداخت.

آیین بزرگداشت هفته کتاب در شهر ازندریان برگزار شد

آیین بزرگداشت هفته کتاب در شهر ازندریان برگزار شد

آیین بزرگداشت هفته کتاب در شهر ازندریان برگزار شد

آیین بزرگداشت هفته کتاب در شهر ازندریان برگزار شد

آیین بزرگداشت هفته کتاب در شهر ازندریان برگزار شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 7 =