چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳

با حضور معاونان و مدیران نهاد؛

نشست معارفه سرپرست دفتر بودجه، تشکیلات و بهبود مدیریت نهاد برگزار شد

جلسه معارفه حسین آقایی

نشست معارفه حسین آقایی، سرپرست دفتر بودجه، تشکیلات و بهبود مدیریت نهاد با حضور معاونان و مدیران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، جلسه معارفه حسین آقایی، سرپرست دفتر بودجه، تشکیلات و بهبود مدیریت نهاد روز دوشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ با حضور مدیران نهاد برگزار شد.

محمد احمدوند، معاون اداری و مالی نهاد ضمن تقدیر از مجید سلیمانی مدیرکل پیشین و همچنین محمودرضا شاه‌علی، معاون دفتر بودجه، تشکیلات و بهبود مدیریت به دلیل پیگیری امور این دفتر در ۱۱ ماه گذشته، اظهار داشت: مهندس آقایی، در معاونت اداری و مالی دست راست بنده بوده‌اند و توانستند در مدت مسئولیت بنده، موضوعات را به خوبی پیگیری کرده و به نتیجه برسانند؛ ان‌شاءالله از این پس هم علاوه بر مسئولیت دفتر بودجه و مسائل این حوزه، همچنان کمک کار ما در حوزه اداری و مالی خواهند بود.

نشست معارفه سرپرست دفتر بودجه، تشکیلات و بهبود مدیریت نهاد برگزار شد

وی افزود: با توجه به اینکه منبع درآمد اصلی نهاد ماده ۶ و ۶۴ است و جذب منابع از این دو محل کار ساده‌ای نیست، امیدوارم با حضور آقای آقایی این کار به خوبی انجام شده و منجر به بهبود تأمین منابع درآمدی نهاد از این محل شود. در حال حاضر هم همکاران بودجه زحمات بسیاری در این بخش می‌کشند؛ ضمن اینکه تنظیم اعداد و ارقام و ارائه گزارشات به مراجع بالادستی کار ساده‌ای نیست که در این مدت به خوبی انجام شده است. همچنین پیگیری مطالبات باقی‌مانده برخی شهرداری‌ها، از اولویت‌های جدی این حوزه است تا آنچه قانون برای نهاد تعیین کرده را دریافت کنیم و مسائل و مشکلاتی که به واسطه کمبود بودجه در استان‌ها وجود دارد، کمتر شود. بحث اصلاح ساختار و تشکیلات و پیگیری مسائل از سازمان اداری استخدامی نیز از مسائلی هست که به نیروی مضاعفی نیاز داشت و ان‌شاءالله آقای مهندس آقایی این موضوع را پیگیری خواهند کرد.

احمدوند در خاتمه خواستار همراهی همکاران بخش بودجه با حسین آقایی شد و گفت: ان‌شاءالله با همکاری همه دوستان، کار معاونت اداری و مالی نهاد و پیگیری مسائل متعدد این حوزه با سرعت مناسب پیش رود.

نشست معارفه سرپرست دفتر بودجه، تشکیلات و بهبود مدیریت نهاد برگزار شد

در ادامه محمودرضا شاه‌علی، معاون دفتر بودجه، تشکیلات و بهبود مدیریت نهاد ضمن خوشامدگویی به حسین آقایی، اظهار داشت: همکاری با آقای مجید سلیمانی، مدیرکل پیشین دفتر بودجه، تشکیلات و بهبود مدیریت، در مدت یک سال و چند ماهی که در مجموعه فعالیت می‌کردند، بسیار لذت‌بخش بود. ایشان فردی دقیق و آرام بود و با تلاش‌های ایشان بودجه نهاد در آن زمان رشد خوبی داشت؛ من و تک‌تک همکاران از ایشان آموختیم و جا دارد در نبودشان هم قدردان زحماتشان باشیم.

نشست معارفه سرپرست دفتر بودجه، تشکیلات و بهبود مدیریت نهاد برگزار شد

در ادامه سیدباقر میرعبداللهی، معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات، اظهار داشت: تعبیر دست راست کسی بودن، حاکی از مسئولیت سنگین یک فرد است؛ کار در معاونت اداری و مالی، بسیار فراتر از موضوع حقوق و دستمزد بوده و بخش مهمی از آن شامل طراحی و تدبیر است که بسیار حائز اهمیت است.
ان‌شاءالله آقای آقایی در این حوزه مؤثر واقع شود و اعتماد مجموعه به ایشان به ثمر بنشیند؛ من از معاونت اداری و مالی به عنوان پیشانی نهاد یاد می‌کنم و در صف هم توقعات بسیاری از همکاران این حوزه وجود دارد. بنده از سختی کار شما مطلع هستم و برایتان آرزوی موفقیت دارم.

نشست معارفه سرپرست دفتر بودجه، تشکیلات و بهبود مدیریت نهاد برگزار شد

سیدحسن سیدابراهیم، مشاور دبیرکل نهاد نیز در این نشست ضمن تقدیر از مجید سلیمانی و محمودرضا شاه‌علی و آرزوی موفقیت برای حسین آقایی، اظهار داشت: جناب آقایی کمک و یار مهمی برای معاونت اداری و مالی نهاد هستند و ان‌شاءالله در حوزه کاری جدید نیز موفق باشند. حوزه مجلس و بودجه، به هم مرتبط بوده و دارای تعامل کاری بالایی هستند؛ از این جهت ان‌شاءالله بتوانیم یار کوچکی برای ایشان باشیم.

نشست معارفه سرپرست دفتر بودجه، تشکیلات و بهبود مدیریت نهاد برگزار شد

در خاتمه این نشست حسین آقایی، سرپرست دفتر بودجه، تشکیلات و بهبود مدیریت نهاد ضمن تشکر از حاضران در نشست، اظهار داشت: امیدوارم با کمک تمامی دوستان و همکاران، نزد خداوند سرافکنده نباشم و با انجام درست وظایف محوله، در برابر دبیرکل محترم و معاون محترم اداری و مالی روسفید باشم.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
5 + 1 =