سه‌شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

در نشست بررسی کتاب «منم میشم یه حاج قاسم» عنوان شد؛

ترویج مکتب سردار سلیمانی در قالب کتاب و آثار هنری اقدامی اثرگذار است

برنامه ابر مرد در شهرستان دلیجان

ویژه برنامه «ابر مرد» با حضور علیرضا سبحانی نسب، نویسنده کتاب «منم میشم یه حاج قاسم» در شهرستان دلیجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، ویژه برنامه «ابر مرد» با محوریت نقد و بررسی کتاب «منم میشم یه حاج قاسم» با حضور حجت‌الاسلام علیرضا سبحانی نسب، نویسنده کتاب؛ ابوالفضل قاسمی، فرماندار شهرستان دلیجان؛ حجت‌الاسلام مهدی صحرایی، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه دلیجان، جمعی از روسای ادارات و دانش آموزان مدارس شهید آوینی و امام رضا(ع) در سالن اجتماعات فرمانداری دلیجان برگزار شد.

حجت الاسلام سبحانی نسب هدف از نگارش کتاب «منم میشم یه حاج قاسم» را تبیین لایه ها و زوایای شجاع بودن سردار سلیمانی برای کودکان و نوجوانان عنوان کرد.

وی ترکیب نقاشی و رنگ آمیزی را با درج مطالبی پیرامون نقش‌های سردار سلیمانی در صحنه میدان و مبارزه با دشمن، یک تکنیک روانشناسانه برای کودکان خواند که کودک همزمان با رنگ آمیزی هر بخش و موضوع، دقایق بیشتری درگیر نقش نظامی سردار شود و لازمه های سرباز حاج قاسم بودن را بیشتر بشناسد.

حجت الاسلام مهدی صحرایی، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه دلیجان نیز ترجمه کتاب را به زبان عربی نقطه قوت تبلیغی پیام های آموزنده این کتاب خواند و گفت: صفحه آرایی و تنظیم مطالب و تصاویر نقاشی ها در دو برگه مجزا باعث نظم بخشیدن به ذهن کودک شده است.

ابوالفضل قاسمی، فرماندار دلیجان نیز به واکاوی نقش سردار سلیمانی در اذهان کودکان و نوجوانان پرداخت و گفت: یکی از دلایل محبوبیت سردار بین کودکان، اهمیت دادن شهید سلیمانی به این قشر از جامعه است و ترویج مکتب سردار سلیمانی در قالب کتاب و آثار هنری اقدامی، شایسته و اثر گذار است که بایستی روز به روز بر خلاقیت تولیدات با این مضمون افزوده شود.

خوانش بخش‌هایی از کتاب توسط دانش آموزان، اجرای سرود، دکلمه و اهدای کتاب سردار سلیمانی به دانش آموزان از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

ترویج مکتب سردار سلیمانی در قالب کتاب و آثار هنری اقدامی اثر گذار است

ترویج مکتب سردار سلیمانی در قالب کتاب و آثار هنری اقدامی اثر گذار است

ترویج مکتب سردار سلیمانی در قالب کتاب و آثار هنری اقدامی اثر گذار است

ترویج مکتب سردار سلیمانی در قالب کتاب و آثار هنری اقدامی اثر گذار است

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
5 + 11 =