سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴

در اختتامیه استارت‌اپ ویکند «ایراندخت» در زنجان مطرح شد؛

ضرورت ایجاد بانک ایده در استان زنجان

st1

استاندار زنجان دراختتامیه استارت‌اپ ویکند «ایراندخت» که در کتابخانه عمومی سیدافضل موسوی زنجان برگزار شد، بر ضرورت ایجاد بانک ایده در استان تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان، اختتامیه استارت‌اپ ویکند «ایراندخت»، با حضور محسن افشارچی، استاندار زنجان؛ جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان؛ امرالله حسنی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان؛ محمدرضا انصاری، مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان؛ سلمان حسینی، مدیرکل بهزیستی استان زنجان؛ مهدی کریمی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان و جمعی دیگر از مسئولان شهری و گروه‌های شرکت‌کننده، روز جمعه هفتم بهمن‌ماه در کتابخانه عمومی سیدافضل موسوی زنجان برگزار شد.

ضرورت ایجاد بانک ایده در استان زنجان

محسن افشارچی، استاندار زنجان در این مراسم، برگزاری چنین رویدادهایی را امیدبخش دانست و بیان داشت: در طول سالهای گذشته مسئله تولید ثروت در ایران جدی گرفته نشده و لازم است که نسل جدید در این موضوع اهتمام جدی داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به نقش مهم دانش در امر تولید ثروت، تأکید کرد: در حال حاضر در استان زنجان نمونه‌های موفقی از شرکت‌ها وجود دارند که بر پایه دانش، اقدام به تولید ثروت می‌کنند و این نمونه‌ها نشانگر آن است که زمینه‌ها و استعدادهای مناسبی در این خصوص در استان وجود داردن که باید به آنها میدان داده شود.

ضرورت ایجاد بانک ایده در استان زنجان

استاندار زنجان در ادامه با بیان اینکه باید از ظرفیت جوانان و نخبگان ملی بهره برد، افزود: هدف اصلی کشورهای پیشرفته از جذب نخبگان ما، صرفاً استفاده از نیروی فکر و خلاقیت جوانان ایرانی است، لذا باید در داخل کشور از ظرفیت این جوانان برای ارتقای علمی و تولید ثروت و ارزآوری استفاده کنیم.

افشارچی در خصوص برگزاری رویدادهای استارت‌آپی در استان نیز یادآور شد: ما نباید فقر ایده داشته باشیم و قبل از برگزاری چنین رویدادهایی باید به دنبال ایجاد بانک ایده باشیم.

ضرورت ایجاد بانک ایده در استان زنجان

وی در پایان خاطرنشان کرد: گروه‌های ایده‌پرداز و شرکت‌های دانش‌بنیان در عرصه بازاریابی باید اهتمام جدی داشته و دنبال مشتریان غیردولتی باشند.

گفتنی است در پایان این رویداد، چهار ایده «من از ریاضی متنفرم»، «یاری به مادر»، «پسماند تا ثروت» و «مثبت شو» به عنوان گروه‌های برتر معرفی و تقدیر شدند.

ضرورت ایجاد بانک ایده در استان زنجان

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 13 =