جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰

با صدور پیام دبیرکل نهاد صورت گرفت؛

دعوت از کتابداران و همکاران برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و نمایش اتحاد ملی

راهپیمایی 22 بهمن

همزمان با چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، دبیرکل نهاد با صدور پیامی از همکاران و کتابداران سراسر کشور برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و نمایش اتحاد ملی دعوت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مهدی رمضانی در پیامی با تأکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، از کتابداران و همکاران نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای حضور در جشن چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دعوت کرد.

متن پیام دبیرکل نهاد به این شرح است:

وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِیعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ (آل‌عمران، ۱۰۳)

خدا را شاکریم که بار دیگر شاهد جشن پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و یاد امام راحل(ره) و شهدا را گرامی می‌داریم.

جامعه ایران در چند ماه گذشته حوادث گوناگونی را پشت سر گذاشت. هر چند که انقلاب اسلامی با چنین اتفاقاتی بیگانه نیست اما از دست رفتن هم‌وطنان، خصوصاً جوانان، خدشه‌دار شدن امنیت و لطمه به کسب‌وکار مردم ناراحت‌کننده است. دشمنان ایران در چند ماه گذشته کوشیدند نمادهای هویت ملی را خدشه‌دار سازند و هر موقعیتی برای «زندگی» و شادی را بر مردم حرام کنند.

امروز دشمنان قسم‌خورده ایران عزیز، که دستشان به خون زن و مرد و جوان و پیر خلق ایران آغشته است، از مخفیگاه‌های خود خارج شده، برای چندپاره کردن این سرزمین به طمع افتاده و با حمایت دولت‌های غربی خود را خیرخواه مردم نشان می‌دهند. آنها می‌کوشند با بی‌اعتماد کردن ارکان جامعه ایرانی به یکدیگر، اختلاف نظرها و سلایق را به گسل‌های خطرآفرین و غیرقابل‌ترمیم تبدیل کنند.

در چنین شرایطی ضرورت «اتحاد ملّی» بر هیچ شخص آگاه و دلسوزی پوشیده نیست. عفو گسترده رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مجازات متهمان و محکومان، می‌تواند نقطه آغازی برای تقویت این موضوع باشد. امید که مسئولان با عمل به وظیفه خود و ادای دین به ملت صبور و نجیب ایران، زمینه سرافرازی هر چه بیشتر ایران و ایرانی را فراهم کنند.

از همه کتابداران و همکاران نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور دعوت می‌کنم، با حضور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، بر شکوه قدرت‌نمایی بزرگ ملت سرافراز ایران و نمایش «اتحاد ملّی» بیافزایند.

مهدی رمضانی
دبیرکل

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 1 =