دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱

در نشست مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سمنان و رئیس دانشگاه سمنان مطرح شد؛

استفاده از ظرفیت‌ دانشگاه‌ها در ارتقای کسب‌وکارهای کوچک مؤثر است

کسب و کار

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، در دیدار با رئیس دانشگاه سمنان استفاده از ظرفیت‌ دانشگاه‌ها در ارتقای کسب‌وکارهای کوچک را مؤثر دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با سیف الله سعدالدین، رئیس و عضو هیئت‌علمی دانشگاه سمنان در خصوص گسترش برنامه‌های مشترک دوجانبه دیدار و گفتگو کردند.

استفاده از ظرفیت‌ دانشگاه‌ها در ارتقای کسب‌ و کارهای کوچک مؤثر است

محمد طاهریان، در این جلسه با اشاره به حمایت نهاد کتابخانه‌های عمومی از کسب‌وکارهای خانگی، استفاده از ظرفیت‌ دانشگاه‌ها در ارتقای کسب‌وکارهای کوچک را مؤثر ارزیابی کرد و بیان داشت: توانمندسازی صاحبان ایده و دستیابی به فرصت‌های جدید کسب‌وکار می‌تواند در کاهش بیکاری مؤثر باشد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با اشاره به اهمیت استفاده از نگاه علمی در توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در استان گفت: علی‌رغم وجود ظرفیت‌های فرهنگی در استان اگر ظرفیت دانشگاه‌ها و محیط‌های آموزشی به خوبی شناسایی و نقش آن در توسعه فرهنگ استان تبیین شود، می‌توان شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی و توسعه فرهنگی استان بود.  

استفاده از ظرفیت‌ دانشگاه‌ها در ارتقای کسب‌ و کارهای کوچک مؤثر است


سیف الله سعدالدین رئیس دانشگاه سمنان نیز در این دیدار ضمن اعلام آمادگی کامل برای مشارکت در این طرح به اهمیت ارتباط دوسویه دانشگاه و نهاد کتابخانه‌های عمومی اشاره کرد و ابراز داشت: یکی از مهم‌ترین وظیفه انجمن‌های علمی در هر صنف و هر رشته، ارائه نقد، راهنمایی، پیشنهاد و همکاری در راستای توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه است که دانشگاه سمنان نیز می‌تواند با شناسایی ضعف‌ها و ارائه نظرات علمی، راه گشای فعالیت‌های کتابخانه‌های عمومی در راه ارائه خدمات بهتر و رضایت کاربران باشد.

گفتنی است در این نشست مقرر شد دانشگاه سمنان با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در راستای پیشبرد اهداف همایش بین‌المللی «کتابخانه‌های عمومی و کسب‌وکارهای کوچک» با در اختیار قرار دادن مکانی مناسب در دانشگاه، موجب رونق بخشی به فعالیت‌های کسب‌وکارهای کوچک در استان باشد.

استفاده از ظرفیت‌ دانشگاه‌ها در ارتقای کسب‌ و کارهای کوچک مؤثر است

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 1 =