سه‌شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵

با صدور حکمی از سوی دبیرکل نهاد؛

«مدیرکل دفتر بودجه، تشکیلات و بهبود مدیریت» منصوب شد

حسین آقائی مدیرکل دفتر بودجه، تشکیلات و بهبود مدیریت

مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به پیشنهاد معاون اداری و مالی، حسین آقائی را به عنوان «مدیرکل دفتر بودجه، تشکیلات و بهبود مدیریت» منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور متن حکم دبیرکل نهاد به این شرح است:

جناب آقای حسین آقائی

سلام علیکم
باتوجه به سوابق، تعهد و تجربه جناب‌عالی و بر اساس پیشنهاد معاون محترم اداری و مالی، شما را به مدت دو سال به عنوان «مدیرکل دفتر بودجه، تشکیلات و بهبود مدیریت» منصوب می‌کنم. 

نظر به اهمیت، حساسیت و تآثیر حوزه تصدی جناب‌عالی در برنامه‌ها و اقدامات نهاد، توجه دقیق و پیوسته شما را به محورها زیر جلب می‌کنم و تحقق سزاوار آنها را امید دارم؛

کنترل و نظارت بر بهبود روش‌ها، روندها و فرایندها و بازمهندسی و یکپارچه سازی آنها به منظور تسهیل و تسریع در انجام امور و گریز از دیوان‌سالاری کاهنده و حذف مراحل زاید، هماهنگی و تعامل صمیمانه با همه ادارات کل ستاد در امور مشترک و مربوط؛ آسیب‌شناسی و عارضه‌یابی فرایندها به منظور بهبود عملکرد، تعالی سازمانی، توسعه بهره‌وری و حسن جریان امور؛ اقدام عاجل برای دیجیتالی کردن فرایندها؛ راهبری و پیگیری امور مربوط به بودجه‌های هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای؛ دفاع از بودجه در مراجع ذی‌ربط و پیگیری تخصیص منابع؛ تدبیر برای ابلاغ بودجه مصوب به واحدها و نظارت بر حسن مصرف اعتبارات؛ تغییر و اصلاح لازم در پست‌های سازمانی و تدوین شرح وظایف مبتنی بر پیشنهاد واحدها؛ مستندسازی فرایندهای موجود؛ همکاری با سایر ادارات کل به منظور کاربست استانداردهای ارزیابی علمی، روزآمدسازی ارزیابی‌ها، توجه آینده‌پژوهانه به راهبردهای توسعه‌ای و ارائه راهکار برای افزایش درآمدها؛ نظارت بر تخصیص عادلانه امتیازات به منظور افزایش کارایی و اثربخشی کارکنان. 

برای شما در انجام شایسته وظایف سازمانی‌تان و خدمت به اسلام و انقلاب از درگاه خداوند دانا و مهربان توفیق می‌طلبم و امیدوارم اعتماد نهاد به شما پاسخی درخور بیابد. ان‌شاء الله تعالی.

مهدی رمضانی 
دبیرکل


گفتنی است حسین آقائی، متولد ۱۳۶۱، تا پیش از این به عنوان سرپرست دفتر بودجه، تشکیلات و بهبود مدیریت و مشاور معاون اداری و مالی در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور مشغول به فعالیت بود.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
6 + 0 =