سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶

به میزبانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی برگزار می‌شود؛

نشست «توسعه مدیریت دانش مشتری؛ الزامی برای شناخت و راهبری مراجعان در کتابخانه‌های عمومی»

نشست توسعه مدیریت دانش مشتری

در راستای برگزاری «همایش بین‌المللی کتابخانه‌های عمومی و کسب‌وکارهای کوچک»، سومین پیش‌نشست با عنوان «توسعه مدیریت دانش مشتری؛ الزامی برای شناخت و راهبری مراجعان در کتابخانه‌های عمومی» به میزبانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، در راستای برگزاری «همایش بین‌المللی کتابخانه‌های عمومی و کسب‌وکارهای کوچک»، سومین پیش‌نشست با عنوان «توسعه مدیریت دانش مشتری؛ الزامی برای شناخت و راهبری مراجعان در کتابخانه‌های عمومی» چهارشنبه ۲۴ اسفندماه به میزبانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

در این نشست اعظم صنعت‌جو، دبیر علمی همایش «کتابخانه‌های عمومی و کسب‌وکارهای کوچک» و مجتبی کفاشان کاخکی، عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد به سخنرانی خواهند پرداخت.

علاقه‌مندان می‌توانند روز چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۰ صبح از طریق نشانی www.skyroom.online/ch/researchpl/razavi در این برنامه شرکت کنند. این نشست به صورت زنده از پایگاه اطلاع‌رسانی iranpl.ir و صفحه آپارات نهاد aparat.com/iranpl به صورت زنده پخش خواهد شد.


گفتنی است، نشست «توسعه مدیریت دانش مشتری؛ الزامی برای شناخت و راهبری مراجعان در کتابخانه‌های عمومی»، سومین پیش‌نشستی است که در راستای اهداف «همایش بین‌المللی کتابخانه‌های عمومی و کسب‌وکارهای کوچک» (مشهد مقدس، ۲۵ و ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲) برگزار می‌شود. دومین پیش‌نشست ۳ اسفندماه ۱۴۰۱ با موضوع «نقش کتابخانه‌های عمومی در حمایت از کارآفرینی اجتماعی» به میزبانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان سیستان و بلوچستان و نخستین پیش‌نشست ۲۵ بهمن ماه با موضوع «نقش کتابخانه‌های عمومی در توسعه کارآفرینی بانوان» به میزبانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی و برگزار شد.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
6 + 5 =