چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸

در دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی البرز با رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه خوارزمی این استان عنوان شد:

همایش کسب و کارهای کوچک تجلی تعامل کتابداران و کارآفرینان است

دیدار با دانشگاه خوارزمی البرز

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز در دیدار با رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه خوارزمی این استان، همایش کسب و کارهای کوچک را تجلی تعامل کتابداران و کارآفرینان دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز، علی معدنی پور مدیرکل در نشست با دکتر احمدرضا بردبار، رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه خوارزمی بر تسهیل گری کتابخانه های عمومی برای کسب و کارهای کوچک تأکید کرد و بیان داشت: نهاد کتابخانه های عمومی کشور ایده های متنوعی را در جهت حمایت از تولید داخلی و کارآفرینان دارد و در همین راستا دومین همایش بین المللی کتابخانه های عمومی برای حمایت از کسب و کارهای کوچک و ارسال مقالات و پژوهش محققان به این همایش در حال برگزاری است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز با این عنوان که این همایش آسیبها، موانع و فرصتهای پیش روی ایده خدمات کتابخانه های عمومی به کارآفرینان را بررسی خواهد کرد، گفت: همایش کتابخانه های عمومی و کسب و کارهای کوچک تجلی تعامل میان کتابداران با کارآفرینان است.

معدنی پور در پایان ضمن تقدیر از دانشگاه خوارزمی به عنوان یکی از دانشگاه های پیشرو در علم ارتباطات در جهت اطلاع رسانی و تنویر افکار دانشجویان و اساتید در برگزاری همایش کسب و کارهای کوچک عنوان داشت: بهر مندی از ظرفیت دانشجویان نخبه گروه علم اطلاعات و دانش شناسی و اساتید دانشگاهی بار علمی همایش را وزین تر و اجرای این طرح را در کتابخانه های عمومی استان علمی کاربردی خواهد کرد.

همچنین در این نشست احمدرضا بردبار، رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه خوارزمی عنوان کرد: برگزاری چنین همایش هایی با تکیه بر دانش و کار جهادی در حوزه اجرا می تواند در ایجاد کسب و کارهای سنتی و حتی نوین و حمایت از اقشار مختلف به خصوص دانشجویان مؤثر باشد.

گفتنی است همایش بین المللی کتابخانه های عمومی و کسب و کارهای کوچک مهر ماه سال جاری در مشهد برگزار می شود.

همایش کسب و کارهای کوچک تجلی تعامل کتابداران و کارآفرینان است

همایش کسب و کارهای کوچک تجلی تعامل کتابداران و کارآفرینان است

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 5 =