یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵

در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی کلات مطرح شد؛

راه توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای در گذر از مسیر کتابخانه‌ها است

راه توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای در گذر از مسیر کتابخانه‌ها است

نخستین جلسه تجمیعی انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان کلات در سال ۱۴۰۲ با حضور اعضای حقیقی و حقوقی در فرمانداری شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، نخستین جلسه تجمیعی انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان کلات در سال ۱۴۰۲ با حضور اعضای حقیقی و حقوقی در فرمانداری شهرستان برگزار شد.

در ابتدا مرتضی زواریان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان کلات با تاکید بر نقش مهم کتابخانه‌ها در جامعه، گفت: راه توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای در گذر از مسیر کتابخانه‌ها است. این مهم بدین خاطر است که انجام هر کار عملی، نیازمند انباشت علم و تحقیقات علمی در آن حوزه است.

وی با اشاره به پروژه نیمه تمام شهر چنار، اتمام این پروژه و بهره‌برداری از آن را در گرو همکاری و پیگیری مجدانه دستگاه‌های اجرایی فرمانداری شهرستان، بنیاد مسکن خراسان رضوی و شهرداری عنوان کرد.

در ادامه مریم قدیمی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کلات به ارائه گزارشی از برنامه‌ها و فعالیتهای فرهنگی و عمرانی در یکسال گذشته پرداخت.

وی همچنین ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی توضیحاتی، خواستار مشارکت حداکثری تمامی دستگاه‌های اجرایی در راستای برگزاری باشکوه این جشنواره شد.

گفتنی است، پیگیری و رسیدگی به وضعیت ساختمان نیمه تمام شهر زو، انجام تبلیغات محیطی، مجازی و شهری با محوریت جشنواره کتابخوانی رضوی در ادارات، مساجد و روستاهای اطراف از جمله مصوبات این جلسه بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
8 + 0 =