پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۵

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی عنوان کرد؛

هم‌افزایی مناطق آزاد با نهاد برای توسعه زیرساخت‌های کتابخانه‌ای

بازدید حجت الله عبدالملکی از غرفه نهاد در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران

حجت الله عبدالملکی دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی از غرفه نهاد در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کرد و در جریان فعالیت های کتابخانه های عمومی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، حجت‌الله عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی در بازید از غرفه نهاد در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به ضرورت توسعه فضای کتابخانه‌های عمومی در مناطق آزاد گفت: ما بر تقویت حوزه فرهنگ در مناطق آزاد تأکید داریم؛ چراکه ۱.۵ میلیون نفر ساکن مناطق آزاد هستند.

وی افزود: در بحث فرهنگ ما تمرکزمان بر فرهنگ انقلابی، ایرانی و اسلامی است و توسعه فرهنگی را با محوریت کتاب دنبال می‌کنیم.

هم‌افزایی مناطق آزاد با نهاد برای توسعه زیرساخت‌های کتابخانه‌ای

عبدالملکی تصریح کرد: ما موافق تقویت ارتباط مناطق آزاد با نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور هستیم و حتما به دنبال این هستیم که زیرساخت‌های فرهنگ کتابخوانی را در مناطق آزاد تقویت کنیم. هر چقدر هم ضرورت هم‌افزایی با نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور وجود داشته باشد این کار را انجام می‌دهیم. بودجه محدودی هم در این زمینه وجود دارد که می‌توانیم تخصیص دهیم تا کارها به نحو مطلوب انجام شود.

هم‌افزایی مناطق آزاد با نهاد برای توسعه زیرساخت‌های کتابخانه‌ای

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
9 + 5 =