سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶

مهدی رمضانی در دیدار با خانواده شهید علی هاشمی؛

شهید سلیمانی و شهید هاشمی جلوتر از زمان خود و عاشق شهادت بودند

دیدار شهید هاشمی

مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و هیئت همراه در سفر استانی به خوزستان با خانواده شهید علی هاشمی دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان، مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و هیئت همراه در پایان سفر استانی به خوزستان، با خانواده شهید علی هاشمی دیدار کردند.

مهدی رمضانی در این دیدار گفت: انسان‌های بزرگ همیشه یا گمنام می‌مانند یا پس از شهادت و از دست دادنشان قدر آنها را می‌فهمیم و شهید علی هاشمی نیز از اینگونه انسان‌های بزرگ بود که پس از شهادت شناخته شد.وی افزود: شهید علی هاشمی و حاج قاسم سلیمانی هر دو جلوتر از زمان خود و عاشق شهادت بودند که به آرزوی خود رسیدند. این شهید برزگوار علاقه به شهادت داشت و مسیری که پیمود و نوع حضورش در جنگ و نوع شهادتش نشانگر این موضوع بود.

حسین هاشمی، فرزند شهید در این دیدار ضمن تشکر از حضور مسئولان نهاد کتابخانه‍‌های عمومی کشور بیان کرد: حاج قاسم از دوستان نزدیک پدرم بودند که پیش از شهادت مرتباً به خانواده ما سر می‌‍زدند و جویای احوال مادر شهید می‌شدند. شهید سلیمانی با افتخار از شهید هاشمی و شهید سیلاوی صحبت می‌کردند و از خاطرات آنها در سپاه حمیدیه می‌گفتند. در دفعات آخر شهید سلیمانی در منزل ما حتی از کودکان می‌خواست برای شهادتش دعا کنند که در نهایت به بهترین نحو به آرزوی خود دست یافت.

همچنین مادر شهید علی هاشمی در این دیدار ضمن دعای خیر برای مسئولان نهاد و تشکر از حضور آنها گفت: شهید علی هاشمی یک فرزند عادی نبود و همیشه آرزوی شهادت داشت. او همیشه بین مدرسه و مسجد در تردد بود. آخرین نفری بود که مسجد را ترک می‌کرد. در کمک به فقرا و نیازمندان پیشقدم بود و بسیار راستگو و امین بود. او برای رفتن به جبهه اصرار بسیاری داشت و از من خواست که موافقت پدرش را جلب کنم که در نهایت برای خدمت سربازی به سپاه حمیدیه ملحق شد و تا زمان شهادت در همانجا ماند.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
7 + 5 =