چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶

قصه گوی منتخب بخش منطقه‌ای از استان چهارمحال و بختیاری:

«نهال امید» نعمت تجربه اندوختن و رشد مهارت ها را نصیب قصه‌گو می‌کند

مریم خلجی پیربلوطی از استان چهار محال و بختیاری

مریم خلجی پیربلوطی، منتخب بخش منطقه‌ای از استان چهارمحال و بختیاری، در خصوص برگزاری دومین دوره جشنواره قصه‌گویی نهال امید گفت: بودن در این جشنواره نعمت تجربه اندوختن و رشد مهارت ها را نصیب قصه‌گو می‌کند و این دوره برای من همراه با درس ها و تجربه‌های ارزشمندی بود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری، مریم خلجی پیربلوطی، منتخب بخش منطقه‌ای این استان، ضمن ارزشمند خواندن اقدامات نهاد در توجه همه جانبه به همه گروه های سنی و نگاه تخصصی به مباحث کودک و نوجوان، در خصوص برگزاری دوسالانه جشنواره قصه‌گویی نهال امید، گفت: بودن در این جشنواره نعمت تجربه اندوختن و رشد مهارت ها را نصیب قصه‌گو می‌کند و این دوره برای من همراه با درس ها و تجربه‌های ارزشمندی بود که در آن از هنرمندان قصه‌گو، کارشناسان و داوران نکات کاربردی خوبی را فراگرفتم و از این بابت خدا را شکر می‌کنم. 


خلجی روند برگزاری این جشنواره را خوب و حضور داوران مجرب در این جشنواره را ارزشمند دانست و افزود: فاصله زمانی بین مرحله منطقه‌ای تا مرحله کشوری اگر کمی کوتاه‌تر بود به نظر مطلوب‌تر می‌آمد، هر چند این فاصله زمانی فرصت بیشتری برای تمرین و رفع اشکالات به ما داد.


وی که تجربه حضور در دوره‌ پیشین این جشنواره را هم دارد، گفت: حقیقتا این دوره از جشنواره نسبت به دوره گذشته در سطح  بالاتری قرار دارد و افزودن بخش دیجیتال در این دوره، موید روند تکاملی این جشنواره است.


این قصه‌گو لحظه به لحظه‌ی حضور در این جشنواره را خاطره‌ای آموزنده دانست و گفت: وقتی برای حضور در مرحله منطقه‌ای به اهواز رفته بودیم پس از آماده شدن، همه با اتوبوس به محل برگزاری رفتیم. اجرای من، اجرای سوم بود. وقتی به مکان اجرا رسیدیم با خوشحالی مشغول تماشای دکور زیبا و لباس های متنوعِ دوستانِ قصه‌گو بودم که ناگهان متوجه شدم ابزارهای قصه‌گویی‌ام را در محل اقامت مان جا گذاشته‌ام. از یک طرف به این کار خودم خنده‌ام گرفته بود و از طرف دیگر دچار استرس شده بودم که البته با همکاری خوب دوستان در اهواز، سریع برگشتم و ابزارها را آوردم. این اتفاق به خاطره‌ای شیرین بدل شد و با دوستان بسیار خندیدیم.


گفتنی است، مریم خلجی پیربلوطی از گویندگان رادیو، در بخش سایر شرکت‌کنندگان از این استان به مرحله کشوری این جشنواره راه یافته است.

«نهال امید» نعمت تجربه اندوختن و رشد مهارت ها را نصیب قصه‌گو می‌کند


 

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
5 + 8 =