دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲

با نمایش دستاوردهای مشاغل خُرد در شهرستان ایوان؛

نمایشگاه «کسب و کارهای کوچک» در کتابخانه عمومی امیرالمؤمنین (ع) برپا شد

نمایشگاه ایوان

نمایشگاه و فروشگاه دستاوردهای مشاغل خرد خانگی و صنایع دستی در راستای رویداد کتابخانه های عمومی و کسب و کارهای کوچک، در کتابخانه عمومی شهرستان ایوان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام، نمایشگاه و فروشگاه دستاوردهای مشاغل خُرد خانگی و صنایع دستی، در راستای رویداد بین المللی «کتابخانه های عمومی و کسب و کارهای کوچک» نهاد کتابخانه های عمومی کشور، در محل کتابخانه عمومی امیرالمؤمنین (ع) شهرستان ایوان برگزار شد.
در راستای حمایت از کسب و کارهای کوچک، نمایشگاه کسب و کارهای کوچک با همکاری اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ایوان و اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در محل کتابخانه عمومی امیرالمؤمنین (ع) راه اندازی شد.
در روز نخست، بخش های مختلف این نمایشگاه از سوی فرماندار، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، معاونت سپاه ناحیه ایوان و رؤسای ادارات مورد بازدید قرار گرفت.
این نمایشگاه با هدف حمایت از تولیدات و کسب و کارهای کوچک خانگی و عرضه محصولات با کیفیت و فروش آنها با قیمت مناسب‌تر در محل کتابخانه عمومی امیرالمؤمنین (ع) برگزار شد.
برپایی این نمایشگاه ها فرصتی را فراهم آورده تا بازدیدکنندگان نمایشگاه، از مخزن کتابخانه هم بازدید کنند و افراد زیادی برای اولین بار با منابع موجود در کتابخانه و فضای آن آشنا شوند.
شایان ذکر است این نمایشگاه همانند سایر کارهای فرهنگی، اجتماعی منجر به شناخت بیشتر از کتابخانه، جذب اعضای جدید و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی خواهد شد.

نمایشگاه «کسب و کارهای کوچک» در کتابخانه عمومی امیرالمؤمنین (ع) برپا شد

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 2 =