چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸

برگزیده مرحله منطقه ای جشنواره دو سالانه نهال امید:

روند برگزاری این دوره از جشنواره خیلی خوب و کاملا برنامه ریزی شده بود

علی رجبلو از استان گلستان

علی رجبلو، برگزیده مرحله منطقه ای جشنواره دوسالانه نهال امید، روند برگزاری این دوره از جشنواره را خیلی خوب و کاملا برنامه ریزی شده دانست آن را نقطه قوتی برای جشنواره دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گلستان، علی رجبلو، برگزیده مرحله منطقه ای جشنواره قصه گویی نهال امید در خصوص تجربه حضور خود در این جشنواره گفت: روند برگزاری این دوره از جشنواره خیلی خوب و کاملا برنامه ریزی شده بود و می توان گفت نقطه قوت جشنواره، عمل کردن به تمام کارهای برنامه ریزی شده بود.

وی افزود: در این دوره تجربیات خوبی به دست آوردم و با همکاران توانمندی آشنا شدم و قطعا به اطلاعات قبلی من نکات تاثیرگذاری اضافه شد که می توانم در ادامه مسیر از آن ها استفاده کنم.

وی همچنین در خصوص تاثیر جشنواره قصه گویی بر کیفیت عملکرد کتابدارن، گفت: من قصه گوی آزاد هستم ولی قطعا بی تاثیر نخواهد بود و امیدوارم فرصت همکاری و تعامل با مجموعه کتابخانه ها و کتابداران مجددا به وجود بیاید. بی شک اقدام نهاد در حوزه قصه گویی، به نهادینه سازی سیاست های فرهنگی در حوزه پرورش کودکان و شناخت نخبگان حوزه تربیت می انجامد.

رجبلو با بیان خاطره ای از این دوره، گفت: یکی از پر استرس ترین اجرا های زندگی من، اجرای مرحله منطقه ای در شهرستان بابلسر بود که ابزار کارم ثانیه های آخر به دستم رسید و نفس نفس زنان وارد صحنه شدم.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
5 + 5 =