پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۲

برگزیده مرحله منطقه‌ای دومین دوسالانه جشنواره قصه گویی نهال امید از خراسان رضوی:

قصه باعث افزایش اطلاعات و تجربیات فردی می‌شود

اعظم خزاعی از خراسان رضوی - روز دوم از مرحله نهایی دومین دوسالانه جشنواره قصه گویی نهال امید

برگزیده مرحله منطقه‌ای خراسان رضوی در جشنواره قصه‌گویی نهال امید از جمله فواید قصه و قصه‌گویی را افزایش اطلاعات و تجربیات فردی دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، اعظم خزایی، برگزیده بخش منطقه‌ای خراسان رضوی در جشنواره قصه‌گویی نهال امید در خصوص نحوه برگزاری این جشنواره گفت: مرحله منطقه‌ای دومین دوسالانه قصه‌گویی نهال امید در مشهد مقدس با رعایت تمام استاندارهای لازم جشنواره های ملی برگزار شد. اطلاع‌رسانی به موقع، انتخاب مکان مناسب، رفتار و برخورد مناسب و دلگرم کننده برگزارکنندگان همراه با داوری دقیق و سنجیده آثار از مزایای این دوره بود.

وی تاکید کرد: دیدن و شنیدن قصه‌های زیبا از مناطق مختلف با فرهنگ و آئین خاص هر منطقه علاوه بر لذت صمعی و بصری، باعث افزایش اطلاعات و تجربیات هر فردی است. این حضور به شخصه برای من دارای تجربیات لذت‌بخشی بود.

خزایی در خصوص ارتباط مستقیم برگزاری این قبیل جشنواره‌ها در خدمات‌دهی کتابداران به مراجعین، اظهار کرد: قطعا برگزاری این قبیل جشنواره‌ها باعث رشد و ارتقای کاری کتابداران می‌شود. در واقع جدا از ایجاد رقابت برای رشد فردی و کاری باعث کسب تجربه و به کارگیری بسیاری از فنون در برقراری ارتباط با مراجعین به ویژه نسل کودک و نوجوان می‌شود.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 1 =