پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۱

قصه گوی یزدی در حاشیه مراسم نهایی دومین جشنواره قصه گویی نهال امید:

جشنواره قصه گویی فرصتی برای بروز خلاقیت‌ها است

فاطمه السادات موسوی از یزد - روز دوم از مرحله نهایی دومین دوسالانه جشنواره قصه گویی نهال امید

قصه گوی یزدی راه یافته به مرحله نهایی جشنواره «نهال امید» با ابراز خرسندی از برگزاری چنین جشنواره ای، گفت: جشنواره قصه گویی فرصتی برای بروز خلاقیت ها است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، فاطمه السادات موسوی، مسئول کتابخانه مسجدالرسول شهرستان اردکان ضمن ابراز خرسندی از راه یابی به مرحله نهایی این جشنواره، اظهار داشت: حضور در مرحله نهایی مسابقات به معنای دریافت کارنامه و نتایج و مورد ارزیابی قرار گرفتن است.

وی با اشاره به این‌که قصه و مهارت قصه‌گویی خلاقیت به همراه دارد، افزود: برگزاری چنین جشنواره‌هایی باعث می شود کتابداران در زمینه‌های مختلف قصه‌گویی خود را محک زده و ضمن استفاده از تجربیات کتابداران دیگر استان‌ها، خدمات بهتری به مخاطبین خود ارائه دهند.

مسئول کتابخانه مسجدالرسول شهرستان اردکان روند برگزاری این مسابقات را نسبت به گذشته مطلوب ارزیابی کرد و گفت: فکر می کنم فرایند برگزاری جشنواره قصه‌گویی امسال خیلی طولانی شد که انشاالله در دوره‌های بعد با برنامه ریزی دقیق‌تر و مشخص‌ شدن محل برگزاری جشنواره‌های ملی و منطقه‌ای از ابتدا شاهد برگزاری بهتر این جشنواره باشیم.

فاطمه السادات موسوی شرکت در اردوی کاشان و مرحله منطقه‌ای جشنواره قصه گویی نهال امید در سال  ۱۳۹۸ را از خاطرات فراموش نشدنی خود برشمرد.

مسئول کتابخانه مسجدالرسول شهرستان اردکان در پایان از زحمات همکاران در مجموعه استان و شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 5 =