پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۳

قصه گوی برگزیده بخش منطقه ای جشنواره منطقه ای نهال امید از کردستان:

دومین دوسالانه جشنواره نهال امید دارای کیفیت و غنای بیشتری بود

زیبا عبدالملکی از کردستان - روز دوم از مرحله نهایی دومین دوسالانه جشنواره قصه گویی نهال امید

زیبا عبدالملکی، کتابدار کردستانی و برگزیده جشنواره منطقه ای نهال امید گفت: دومین دوره دوسالانه جشنواره نهال امید دارای کیفیت و غنای بیشتری نسبت به دوره قبل بوده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کردستان، زیبا عبدالملکی، کتابدار کردستانی و  برگزیده جشنواره منطقه ای نهال امید گفت: دومین دوره دوسالانه جشنواره نهال امید دارای کیفیت و غنای بیشتری نسبت به دوره قبل بوده است و این امر در نحوه برگزاری جشنواره در تمامی سطوح مشهود بود.

وی عنوان کرد: استفاده از تجربیات دوره قبل جشنواره و همچنین استقبال شرکت کنندگان، نشان دهنده کیفیت بالای جشنواره در این دوره بوده است که بدون تردید آثار مثبتی بر عملکرد کتابخانه های عمومی خواهد داشت.

عبدالملکی افزدون بخش قصه گویی دیجیتال به جشنواره را مهم ارزیابی کرد و گفت: این امر سبب شد بخشی از علاقمندان که مایل به حضور در بخش صحنه ای جشنواره نبودند در این بخش شرکت فعالی داشته باشند.

این کتابدار کردستانی و رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قروه بیان کرد: اضافه کردن بخش دیجیتال به جشنواره توجه و ریزبینی متولیان برگزاری جشنواره را نشان داد و همین امر به غنای آن در این دوره افزود.

وی تصریح کرد: با مشاهده قصه گویی دیگر کتابداران و شرکت کنندگان از سراسر کشور و همچنین تنوع در افراد شرکت کننده (نهادی، کانونی، آزاد) و همچنین برگزاری کلاس های توجیهی توسط داوران تجربیات خیلی زیادی رو کسب کردیم.

این کتابدار کردستانی گفت: حضور در جشنواره و ارتباط با سایر قصه گویان از سایر استان ها علاوه بر رفع ایرادات و نواقص و کسب تجربیات جدید، زمینه ساز خاطرات خوبی شد که از یاد نمی رود. 

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
4 + 8 =