یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵

معاون سوادآموزی استان قم خواستار شد؛

حضور موثر سوادآموزان و آموزش دهندگان قمی برای شرکت در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی

قاسمی نیا سواد آموزی قم

حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا قاسمی نیا، معاون سوادآموزی استان قم از سوادآموزان و آموزش دهندگان قمی برای شرکت در دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم،  حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا قاسمی نیا، معاون سواد آموزی استان قم در گفتگویی از سوادآموزان و آموزش دهندگان قمی برای شرکت در دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

معاون سواد آموزی استان قم در این باره گفت: در راستای تقویت، تحکیم و تثبیت مهارت خوانش سوادآموزان و نیز ارتقای سطح دانش و بینش دینی ومذهبی و اسلامی آموزش دهندگان، برگزاری این جشنواره توفیقی فردی، گروهی و خانوادگی می باشد.

دبیر گروه بهبود کیفیت فعالیت های سوادآموزی تصریح کرد: ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی در قوی شدن فرد، جامعه و خانواده و امیدبخشی در زندگی موثرخواهد بود و بهترین محتوا برای مطالعه که در سعادت و رستگاری ما نیاز ضروری است، مطالعه زندگانی اهل بیت علیهم السلام است که صادق ترین صحنه های زندگی و حیات طیبه را برای انسان رقم می زند.

عضو شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: آموزش دهندگان علاوه بر خودشان، سوادآموزان سال جاری و سال های گذشته و خانواده ها را تشویق و برای شرکت درجشنواره دعوت کنند.

قاسمی نیا ابراز امیدواری کرد با مطالعه کتب سودمند با محتوای علم نافع و کاربست آن ها در زندگی، شاهد کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی در جامعه باشیم.

وی در پایان گفت: علاقه‌مندان به شرکت در بخش انفرادی می‌توانند متناسب با گروه سنی خود ضمن مطالعه کتاب‌ها، در هر یک از رشته‌های جشنواره شرکت کنند. در بخش گروهی نیز، با انتخاب گزینه گروهی در حساب کاربری فرد، امکان مشارکت در قالب جمع‌های دوستانه، سوادآموزان وآموزش دهندگان در رشته‌های با قابلیت گروهی میسر است.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 0 =