یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷

با صدور پیامی انجام شد؛

دعوت رئیس سازمان جمعیت هلال احمر شهرستان ملارد از همکاران خود برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی

رضا سلیمی؛ رئیس سازمان جمعیت هلال احمر شهرستان ملارد

رضا سلیمی، رئیس سازمان جمعیت هلال احمر شهرستان ملارد در پیامی همکاران و پرسنل هلال احمر شهرستان ملارد را به شرکت در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، رضا سلیمی، رئیس سازمان جمعیت هلال احمر شهرستان ملارد در پیامی همکاران و پرسنل هلال احمر شهرستان ملارد را به شرکت در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد. متن پیام به شرح ذیل است:
باغ سرسبز کتاب، هنگامی که عطر  جانفزای شناخت اهل بیت(ع)  در آن می پیچد و جلوه ای از ظرایف سیره و سنّت آن عزیزان خدا را متبلور می سازد، برکتی صدچندان می یابد، بدان گونه که عطر آسمانی آن از جسم و جان خوانندگان جاری و در رفتار عملی شان  متجلّی می شود.
جشنواره ملی کتابخوانی رضوی، فرصتی ارزشمند برای پیوند عموم مردم با "یار مهربان" اندیشه های بشری است و زمانی که با آموزه های اصیل مذهبی آمیخته شوند، شکوه صدچندان می یابند. جشنواره کتابخوانی رضوی که مفتخر و معطّر به نام و یاد نورانی هشتمین اختر تابنده آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا(علیه آلاف التحیه و الثناء)، خواهر گرانقدرشان حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) و فرزند برومندشان حضرت جواد(علیه السلام) است، فرصت مناسبی است برای آشنایی نسل جدید با آموزه های اخلاقی این امام بزرگوار که اخلاق گرایی و دعوت به مهر ورزی از ویژگی های بارز امام هشتم است. 
اینجانب ضمن شرکت در این مسابقه ملی کتابخوانی، جوانان عزیز سازمان جمعیت هلال احمر شهرستان ملارد را به شرکت گسترده در این پویش دعوت کرده و ضمن جمع خوانی کتاب «آبی ها» در این سازمان با همکاری و شرکت گسترده جوانان در  راستای ترویج فرهنگ مطالعه  گامی نو نسبت به سال های گذشته برداشته ایم. برای دست اندرکاران کتابخانه های عمومی شهرستان ملارد آرزوی موفقیت و سربلندی را از درگاه حق تعالی خواهانم.
 
رضا سلیمی
رئیس سازمان هلال احمر شهرستان ملارد

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
9 + 6 =