یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶

فرماندار فراشبند:

جشنواره کتابخوانی رضوی بسترساز ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی است

فرماندار فراشبند

روح الله انصاری فرماندار شهرستان فراشبند طی پیامی، از مردم فراشبند جهت شرکت در دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس، روح الله انصاری، فرماندار فراشبند در پیامی مردم فراشبند را به شرکت در دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

متن پیام روح الله انصاری فرماندار فراشبند بدین شرح است:

بسمه تعالی

بدون شک تربیت نسلی فرهیخته و توسعه همه جانبه کشور نیازمند توجه به امور فرهنگی و در راس آن کتابخوانی است. جشنواره کتابخوانی رضوی که چند سالی است با شکوه و گستردگی فراوانی در سطح کشور برگزار می شود و زمینه مطالعه مذهبی و مشارکت فرهنگی مردم کشور را فراهم آورده است.

شایسته است خانواده های محترم از این فرصت ارزشمند برای آشنایی با شیوه اخلاقی و رفتار اجتماعی ائمه خصوصا امام رضا (ع) بهره برده و در دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی که با محوریت موضوعی امام رضا علیه السلام و امام حسن عسکری علیه السلام در حال برگزاری است، شرکت کنند.

اینجانب از عموم مردم متدین و فرهنگ دوست شهرستان فراشبند، کودکان، نوجوانان و بزرگسالان و به ویژه از خانواده های محترم دعوت می کنم با شرکت فعال در بزرگترین مسابقه مذهبی کشور، گامی بزرگ در راستای ترویج کتابخوانی و گسترش فرهنگ ائمه اطهار(ع) بردارند.

روح الله انصاری

 فرماندار شهرستان فراشبند

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 9 =