شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری:

جشنواره کتابخوانی رضوی بهره‌مندی حداکثری از برکات سنت حسنۀ کتابخوانی است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری در پیامی از جامعه بزرگ دانشگاهی، اساتید، دانشجویان و کارکنان، برای شرکت در دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری، ارسلان خالدی‌فر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری طی پیامی از جامعه بزرگ دانشگاهی و فعالان حوزه علوم پزشکی جهت شرکت در دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد. متن پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری به شرح ذیل است: 

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی مناسب برای دوست داران علم و شیفتگان آگاهی و دانایی در جهت رشد معنویت و آشنایی بیشتر با سیره ائمه اطهار(ع) است.

کتاب و کتابخانه، مطالعه و افزایش سطح آگاهی مردم علاوه بر سرمایه گذاری در بحث فرهنگی، یکی از ابزارها برای سوق جامعه به سوی تعالی و پیشرفت است.

تعمق و تدبر در سیره منور اهل‌بیت(ع) به منزله کنکاش در حقیقت وجودی انسان و راهی مطمئن برای رسیدن به کمال بشری است و یکی از مطمئن‌ترین و مهم‌ترین راه‌ها برای اتصال به این چشمه زلال معرفت، بهره‌مندی حداکثری از برکات سنت حسنه کتابخوانی است. شرکت در فعالیت هایی همچون جشنواره کتابخوانی رضوی مسیر تحقق این هدف را برای علاقمندان به فرهنگ و سیره رضوی هموار می کند.

ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری این رویداد فاخر فرهنگی، شرکت جامعه فرهیخته، کتابخوانان و کتاب‌دوست دانشگاه علوم پزشکی استان برای حضور در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی را ارج می‌نهیم.

 

ارسلان خادی‌فر
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی
چهارمحال و بختیاری

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
4 + 7 =