یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴

بخشدار مرکزی شهرستان شهریار:

جشنواره کتابخوانی رضوی، کانونی برای توسعه فرهنگ کتابخوانی در میان اقشار مختلف

حبیب اشجعی بخشدار مرکزی شهرستان شهریار

بخشدار مرکزی شهرستان شهریار طی پیامی ضمن دعوت از مردم شهرستان جهت حضور در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی گفت:جشنواره کتابخوانی رضوی، بسترساز ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی و کانونی برای توسعه فرهنگ کتابخوانی در میان اقشار مختلف است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، حبیب اشجعی، بخشدار مرکزی شهرستان شهریار در پیامی به مردم کتابدوست این شهرستان آنها را به مشارکت و حضور حداکثری در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد. متن پیام به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم

بدون شک تربیت نسلی فرهیخته و توسعه همه جانبه کشور نیازمند توجه به فرهنگ و امور فرهنگی و در راس آن کتابخوانی است.
 

دین مبین اسلام مبنا و بنیان ترویج آموزه‌های الهی را بر اساس کتاب مقدس قرآن کریم و معجزه جاودان نبی مکرم اسلام (ص) بنا نهاده و عالمان و بزرگان دین و مفاخر و اندیشمندان کشورمان با به جا گذاشتن کتاب‌های ماندگار در زمینه‌های مختلف دینی و علمی راه را برای پیشرفت کشورهای اسلامی فراهم کردند.
 

جشنواره کتابخوانی رضوی که چند سالی است با شکوه و گستردگی فراوانی در سطح کشور برگزار می‌شود بسترساز ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی شده و کانونی برای توسعه فرهنگ کتابخوانی در میان اقشار مختلف است.
 

بدین وسیله از همه همشهریان عزیز، دانش آموزان، دانشجویان، معلمان، جوانان، نوجوانان و به ویژه از خانواده‌های محترم دعوت می‌نمایم برای برداشتن گام‌های بزرگ در عرصه کتابخوانی و ترغیب و تشویق آحاد مردم برای افزایش سرانه مطالعه در جشنواره کتابخانه رضوی شرکت کنند.


حبیب اشجعی
بخشدار مرکزی شهرستان شهریار

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 7 =