دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱

با صدور پیامی صورت گرفت؛

دعوت نماینده ولی فقیه در استان فارس از مردم برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز

آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در پیامی از عموم مردم برای شرکت در دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، امام جمعه شیراز، نماینده ولی فقیه در استان فارس و نماینده استان فارس در مجلس خبرگان رهبری در پیامی از عموم مردم برای شرکت در دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد. متن پیام بدین شرح است:
 
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

اینک که به فضل الهی و با عنایت خاصه حضرت شمسُ‌الشموس، امام علی‌بن‌موسی‌الرضا (علیه‌السلام)، در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی هستیم، سزاوار است در راستای احیای فرهنگ رضوی و در جهت ترویج گستره کتاب و کتابخوانی که به طور خاصّه از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی امام‌خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است، شاهد حضور پرشور و همچنین پرشمار علاقه‌مندان به این امر در این جشنواره باشیم.

با توجه به اینکه در این جشنواره بخش ویژه‌ای نیز به وجود مبارک امام حسن‌عسکری (علیه السلام) اختصاص یافته، پرداختن به ابعاد شخصیتی آن امام هُمام از امور الزام و بایسته ای است که کمتر مورد توجه قرار گرفته و پرداختن به این مهم موجبات خوشنودی حضرت بقیه الله الاعظم ( ارواحنا فداه) را به بار می‌آورد.

لذا از عموم علاقه مندان به این امر پسندیده اهل کَرَم و کرامت، حق‌شناسی می‌کنیم توفیقات برگزارکنندگان و مجریان این جشنواره را از خدای منان خواستارم.

لطف‌الله دژکام
امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در استان فارس
نماینده استان فارس در مجلس خبرگان رهبری

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 4 =