یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷

در راستای ترویج فرهنگ غدیر؛

ویژه‌برنامه «من غدیری‌ام» در کتابخانه مرکزی سمنان اجرا شد

مرکزی سمنان

کتابخانه مرکزی سمنان به مناسبت عید غدیر خم با اجرای برنامه‌های متنوع خصوصاً قصه‌گویی به بازخوانی این روز و شخصیت امام علی(ع) پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، به همت کتابداران بخش کودک کتابخانه مرکزی استان سمنان و به مناسبت عید سعید غدیر خم، ویژه‌برنامه «من غدیری‌ام» در بخش کودک این کتابخانه برگزار شد.

حمیده میرزازاده، رئیس کتابخانه مرکزی سمنان با تبریک عید امامت و ولایت در خصوص برنامه‌های کتابخانه مرکزی استان برای برپایی جشن عید غدیر اظهار کرد: برگزاری ویژه‌برنامه «من غدیری‌ام» قدمی کوچک برای آشنایی کودکان و نوجوانان با ولایت است که منشأ رستگاری جامعه اسلامی خواهد شد.

 ویژه‌برنامه «من غدیری‌ام» در کتابخانه مرکزی سمنان اجرا شد

حمیده میرزازاده با بیان اینکه ویژه‌برنامه «من غدیری‌ام» با اجرای فعالیت‌های متنوعی نظیر شعرخوانی، قصه‌گویی از کتاب «زیباترین عید، زیباترین جشن»، آموزش کاردستی به کودکان، بازی و سرگرمی و تقدیر از کودکان سادات حاضر در جشن همراه بوده است، افزود: برگزاری برنامه‌های مختلف در مناسبت‌های ملی و مذهبی در کتابخانه مرکزی و باهمت کتابداران پرتلاش بخش کودک زمینه‌ساز رونق فرهنگی در شهر سمنان و آشنایی با کتاب بوده است.

 ویژه‌برنامه «من غدیری‌ام» در کتابخانه مرکزی سمنان اجرا شد

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 16 =