شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳

شهردار نصیر شهر:

جشنواره کتابخوانی رضوی؛ بزرگترین جشنواره کتابخوانی کشور است

شهردار نصیر شهر

فرشاد شهسواری، شهردار نصیر شهر شهرستان رباط کریم با صدور پیامی از عموم مردم برای شرکت در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران؛ فرشاد شهسواری، شهردار نصیر شهر شهرستان رباط کریم ضمن شرکت در دوزادهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با صدور پیامی از عموم مردم برای شرکت در این جشنواره ملی دعوت کرد. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
کتاب و کتابخوانی همواره از مهمترین ملزومات فرهیختگی و استقلال فکر و اندیشه ی آحاد جامعه بوده است، نهاد کتابخانه های عمومی به عنوان مهمترین دستگاه و نهاد مروج کتاب در سالیان اخیر اقدامات قابل توجهی در خصوص افزایش اقبال خانواده های ایرانی به کتاب و کتابخوانی انجام داده است که برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی به عنوان بزرگترین جشنواره کتابخوانی کشور با موضوع سیره رضوی و پاسداشت ارزش‌های کریمان و کریمه اهل‌بیت عصمت و طهارت‌ علیهم‌السلام  یکی از مهمترین اقدامات این نهاد در این زمینه به شمار می آید.
این جشنواره که در سال جاری دوازدهمین دوره خود را برگزار می کند با انتخاب منابع ارزشمند پیرامون زندگی و سیره ی عملی ائمه اطهار سلام الله علیهم و برگزاری بخش های ویژه اقشار مختلف سنی شامل بخش های گوناگونی چون مسابقات کتابخوانی مکتوب و آنلاین، مسابقات نقاشی ویژه کودکان، پویش رضوی و ... توانسته است نتایج در خور توجهی را جهت پربار کردن اوقات فراغت خانواده ها به دست بیاورد و می تواند زمینه حضور خانواده ها را با در نظر گرفتن سلایق و ذائقه های مختلف فراهم کند.
بدین وسیله ضمن تشکر از برگزارکنندگان این رویداد فرهنگی، از فرهیختگان، اهالی فرهنگ و خانواده های فهیم دعوت می شود با مراجعه به نشانی www.samakpl.ir با شرکت در این جشنواره از برکات معنوی و جوایز مادی این مسابقه بهره مند شوند.
 شایسته است عموم مردم فرهیخته، خصوصاً نهادهای فرهنگی و مردمی در برگزاری هر چه با شکوه تر این رویداد، همراهی و مساعدت لازم را داشته باشند و از بهره معنوی و حظ معرفتی آن مستفیض گردند.

فرشاد شهسواری
شهردار نصیر شهر

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
6 + 5 =