شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵

طی پیامی صورت پذیرفت؛

دعوت نماینده مجلس شورای اسلامی از مردم برای شرکت در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی

دعوت نماینده مردم  شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی برای شرکت مردم در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی

نماینده مردم  شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در پیامی به مردم، آنها را به مشارکت و حضور در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، حسین حق وردی، نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی طی پیامی، مردم را به شرکت در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی
«امروز کتاب‌خوانی و علم‌آموزی، نه تنها یک وظیفه ملّی، بلکه یک واجب دینی است». مقام معظّم رهبری (مُدَّ ظِلُّهُ العالی)

هیــچ میراثی، سودمندتر و با ارزش‌تر از کتاب نیســت، زیرا کتــاب، مایه آرامش روحی انسان اســت و بــه او حکمت‌های جان‌پرور می‌آموزد و ایمان و اطمینان را به قلب وی هدیه می‌کند.
در کلام شریف و دُرّگون امیرالمؤمنین علی بن ابی‌طالب علیه السلام کتاب به عنوان بوستان دانشــمندان و همدم و سخنگویی شایســته بیان شده است که: "اَلکُتبُ بَساتینُ العُلَماءِ". با عنایت به اینکه کتاب، از ابزارهای انتقال دانش و مطالعه، یکی از شاخص‌های توسعه فرهنگی به شمار می‌رود؛ لذا بسیار خرسندیم که به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شهریار این جشنواره در این شهرستان نیز همزمان با سراسر کشور در گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود و بخش‌های متنوعی دارد.
 
اینجانب ضمن قدردانی از همه عزیزان دست‌اندرکار برگزاری دوازدهمین جشنواره رضوی از مردم مؤمن، بصیر و فرهنگ‌دوست شهرستان شهریار دعوت می‌کنم در این حرکت فرهنگی ارزشمند شرکت کرده و با مطالعه آثار
ارزشمند دینی، علمی و اخلاقی زندگی سراسر نور ثامن الحجج- آقا علی بن موسی الرضا- علیه آلاف التحیة و الثنا دل و جان خویش را نورانی کنند.

حسین حق وردی
نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 9 =