شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰

در راستای برگزاری «همایش بین‌المللی کتابخانه‌های عمومی و کسب‌وکارهای کوچک»؛

پیش‌نشست «اکوسیستم کارآفرینی و کتابخانه کارآفرین» برگزار می‌شود

پیش‌نشست «اکوسیستم کارآفرینی و کتابخانه کارآفرین» برگزار می‌شود

نشست «اکوسیستم کارآفرینی و کتابخانه کارآفرین» به عنوان یازدهمین پیش نشست «همایش بین المللی کتابخانه های عمومی و کسب و کارهای کوچک» برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی، در راستای برگزاری «همایش بین‌المللی کتابخانه‌های عمومی و کسب‌وکارهای کوچک» نشست «اکوسیستم کارآفرینی و کتابخانه کارآفرین» به عنوان یازدهمین پیش‌نشست به میزبانی این اداره‌کل با حضور رضا لطفی، رئیس کمیته توسعه کسب‌وکارهای نوپا و دانش‌بنیان انجمن مدیریت کسب‌وکار ایران و اعظم صنعت‌جو، عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد و دبیر علمی همایش ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند با انتخاب گزینه میهمان از طریق نشانی https://www.skyroom.online/ch/researchpl/razavi در این نشست شرکت کنند. همچنین این نشست به صورت زنده از پایگاه اطلاع‌رسانی iranpl.ir و صفحه آپارات نهاد aparat.com/iranpl پخش خواهد شد.

گفتنی است، همایش بین‌المللی «کتابخانه‌های عمومی و کسب‌وکارهای کوچک» با هدف شناسایی راهکارها، ایده‌ها، تجربه‌ها، ضعف‌ها، چالش‌ها و چشم‌اندازها برای استفاده از ظرفیت کتابخانه‌های عمومی به‌منظور مشارکت فعال در فضای کسب‌ وکار کشور و فراهم‌آوردن بستری برای توجه به نقش و جایگاه کتابخانه‌های عمومی در رونق‌بخشیِ اقتصادی با حمایت از اقدامات کارآفرینانه و کسب‌ وکارهای کوچک، با مشارکت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، انجمن علمی ارتقای کتابخانه‌های عمومی ایران و انجمن جامعه‌شناسی ایران در روزهای ۲۵ و ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲ به میزبانی شهر مشهد برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای این همایش به نشانی conf2.ipla.ir مراجعه کنند

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 13 =