یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳

با صدور پیامی صورت گرفت؛

تسلیت دبیرکل نهاد به مناسبت درگذشت رئیس کتابخانه و موزه ملی ملک

موزه ملک

مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام دکتر محمدرضا رضوان‌طلب، رئیس مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران را تسلیت گفت و برای آن مرحوم طلب آمرزش و مغفرت کرد.

متن پیام تسلیت دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به شرح زیر است:

انّا للّه و انّا الیه راجعون

درگذشت حجت‌الاسلام دکتر محمدرضا رضوان‌طلب، رئیس فقید کتابخانه و موزه ملی ملک، که در دوره مدیریت پیگیر برنامه‌های زیربنایی مبتنی بر وقف‌نامه مرحوم حاج حسین آقا ملک و سیاست‌های فرهنگی آستان قدس رضوی بود، را تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند مهربان برای آن مرحوم، رحمت واسعه و هم‌نشینی با حضرات معصومین علیهم‌السلام و برای خانواده محترم، همکاران و سایر بازماندگان، صبر و اجر جزیل مسئلت می‌کنم.

مهدی رمضانی
دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور


گفتنی است محمدرضا رضوان‌طلب، دکترای فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه تهران داشت و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در پاریس، دبیری شورای عالی تقریب مذاهب اسلامی، ریاست مرکز مطالعات بین‌المللی دینی دانشگاه تهران، ریاست مرکز جذب اعضای هیئت علمی اشاره کرد. او همچنین تألیف و ترجمه کتاب‌های علمی و فقهی و انتشار کتاب‌هایی مانند «رؤیا از نظر دین و روانشناسی»، «پرستش آگاهانه» و «حقوق محجورین» را در کارنامه پژوهشی خود داشت.

مراسم وداع و تشییع پیکر آن مرحوم روز دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲، ساعت ۹ از دانشکده الهیات دانشگاه تهران انجام خواهد شد. همچنین مراسم تشییع و تدفین وی در مشهد مقدس، حرم مطهر رضوی، صحن کوثر، رواق حضرت زهرا(س)، سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲، ساعت ۱۲ پس از نماز ظهر و عصر برگزار می‌شود.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 4 =