پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴

کارآفرین قائم‌شهری مطرح کرد؛

تولید انبوه در صورت بهره‌مندی از فضای عرضه‌ی ثابت

گفت و گو با صاحبان کسب و کار در مازندران

کارآفرین قائم‌شهری طی گفت‌وگویی، بهره‌مندی از فضای عرضه‌ی ثابت را شرط لازم تولید انبوه در دنیای کسب‌وکار دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران، در شرایطی که کتابخانه‌ها به عنوان پایگاه فرهنگی‌-اجتماعی، برای ارتقای آگاهی و افزایش کیفیت زندگی عموم مردم، خدمات نوین به جامعه ارائه می‌دهند، موضوع راه‌اندازی کسب‌وکار و توسعه‌ی آن به مثابه پایه‌ای مهم برای رسیدن به این هدف، به چشم می‌آید. در پی پرداختن به این موضوع، با یکی از صاحبان کسب‌وکار گفت‌وگو شده است.

زهرا جعفریان، اهل قائم‌شهر متولد سال ۱۳۴۲، فعّال در زمینه‌ی صنایع‌دستی و تولیدکننده در بخش عروسک‌سازی، توربافت، دستگیره، لوازم‌دستی خانه و آشپزخانه، اظهار کرد: کتابخانه، علاوه بر در اختیار گذاشتن فضایی برای عرضه‌ی محصولاتم، برایم فضایی تعاملی با کتابداران و دریافت حمایت ایجاد کرده تا جایی‌که زمان عدم حضور، در صورت فروش صنایع‌دستی، مبلغ آن به حسابم واریز می‌شود.

وی که در نمایشگاه‌های برگزار شده توسط کتابخانه حضور داشته، تصریح کرد: چنانچه مکانی ثابت و همیشگی در کتابخانه‌ها در اختیارم قرار داده شود می‌توانم با پختن غذاهای اصیل و بومی‌ و محلّی، آن‌ها را به تولید انبوه و فروش برسانم.

این هنرمند کارآفرین ضمن ابراز خرسندی و قدردانی از برگزاری نهمین رویداد کسب‌وکار در کتابخانه عمومی به میزبانی مازندران و اشاره به اهمیّت برنامه، تصریح کرد: این رویداد، فرصت مناسبی برای دورهمی صاحبان کسب‌وکار بود؛ چراکه به واسطه‌ی آن، کارآفرینان ضمن آشنایی با همکاران‌ در این حوزه‌، از تجارب و هنر آنها استفاده کرده و سطح مهارت خود را ارتقا می‌دهند.

تولید انبوه در صورت بهره‌مندی از فضای عرضه‌ی ثابت

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 17 =