دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹

بازتاب خبر؛

انتشار گزارش نشست «مأموریت کتابخانه‌های عمومی» در روزنامه انگلیسی‌زبان تهران تایمز

تهران تایمز

روزنامه تهران تایمز روز گذشته ۲۳ مهرماه ۱۴۰۲ مصادف با ۱۵ اکتبر ۲۰۲۳ گزارش نشست «مأموریت کتابخانه های عمومی، با نگاهی به تجربه های ایرانی و جهانی» را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، در ادامه بازتاب جهانی همایش بین المللی کسب و کارهای کوچک در کتابخانه های عمومی؛ روزنامه تهران تایمز در شماره ۱۴۶۱۰ خود که روز یکشنبه ۲۳ مهرماه منتشر شد، در مقاله ای با عنوان «نشست تهران به بررسی رسالت کتابخانه های عمومی می پردازد»، گزارشی از نشست «مأموریت کتابخانه های عمومی، با نگاهی به تجربه های ایرانی و جهانی» را منتشر کرد.

این نشست  از جمله رویدادهای تخصصی همایش بین المللی «کتابخانه های عمومی و کسب و کوچک» بود که روز شنبه ۲۲ مهرماه با حضور میخائیل دیمیتریوویچ آفانسییف از روسیه، رشیده بوالحسن از مالزی، جورج مویزز کرول دو پرادو از برزیل، او. اِن. چوبِی از هند و علی فؤاد کارتال از ترکیه به عنوان مهمانان خارجی همایش و استادان علم اطلاعات و دانش شناسی کشور با موضوع بررسی اشتراکات بین المللی کتابخانه های عمومی و مأموریت ها و چالش های آن برگزار شد.

نسخه الکترونیکی بازتاب خبر نشست «مأموریت کتابخانه‌های عمومی، با نگاهی به تجربه‌های ایرانی و جهانی» در روزنامه تهران تایمز را از اینجا دریافت کنید.

انتشار گزارش نشست «مأموریت کتابخانه‌های عمومی» در روزنامه انگلیسی زبان تهران تایمز

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
8 + 4 =